Reklama

Reklama

Mistrzowskie śniadanie

Najważniejsze to dobrze zacząć dzień! Mistrzyni boksu i gwiazda MasterChefa pokazują, jak to zrobić.

Ona jest mistrzynią mieszanych sztuk walki, on zdobył popularność jako uczestnik programu MasterChef, a dziś jest właścicielem restauracji. We wspólnej książce dzielą się swoimi ulubionymi daniami (nie tylko na śniadanie). Jan je przygotował, a Joanna opatrzyła opowieściami o tym, jak jeść, odpoczywać i... jak nie odpuszczać.

Superomlet z ziołami

Składniki dla: 1 osoby

Składniki

  • 3 jajka
  • po 1/2 łyżki prażonych nasion słonecznika i sezamu oraz pestek dyni
  • garstka siekanych ziół (szczypiorek, koperek, kolendra, bazylia)
  • szczypta czarnuszki
  • plasterek masła 1/2 cm
  • 1/2 awokado Hass
  • kilka pomidorków cherry
  • sól

Sposób przygotowania

Reklama

1. Masło rozgrzej na patelni. Jajka rozmąć z solą, ziołami i ziarnami. Wylej na patelnię. Posyp czarnuszką. 

2. Smaż jajka, zagarniając je lekko z każdej strony, od brzegów do środka. Gdy omlet będzie prawie ścięty, złóż go na pół lub zwiń w rulon. Podawaj z awokado i pomidorkami, posypany koperkiem.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje