Oszczędności, które zaczynają się w kuchni

Nowa formuła płynu Fairy sprawia, że wystarcza on na dłużej, a dzięki tabletkom do zmywarki Fairy Platinum płukanie przed zmywaniem na zawsze odchodzi w przeszłość!

Fairy Platinium
Fairy Platiniummateriały prasowe

Z raportu Fairy[i] wynika, że prawie trzy czwarte (72%) Europejczyków poszukuje supermarketowych okazji.  Pomimo planowania wydatków i polowania na najtańsze produkty i promocje, 39% Polaków, zauważa,
że pieniądze znikają z ich portfeli dużo szybciej niż by tego chcieli. Spora część ankietowanych nie ma nawyków oszczędzania, które pozwoliłyby wygospodarować fundusze na wspólne wyjścia rodzinne czy inne atrakcje.

Fairy nieustannie stara się pomagać konsumentom "wycisnąć" jak najwięcej z domowego budżetu. W wyniku przeprowadzonych wśród Polaków badań na temat oszczędzania i wydatków, Fairy wprowadziło na rynek nową skoncentrowaną formułę z technologią aktywnej piany, dzięki której produkt wystarcza na 50% dłużej niż tradycyjne polskie marki. Nowy płyn Fairy to 50% więcej czystych naczyń[ii]. Każda kropla usuwa więcej tłuszczu, co oznacza oszczędności dla portfela.

"Opracowaliśmy nowy produkt Fairy o zwiększonej gęstości aktywnych substancji, dzięki czemu konsumenci zużywają go mniej" - mówi Communications Manager maki Fairy, Anita Boros.

Z raportu wynika, że polityka oszczędzania jest często krótkowzroczna. Wiele osób zarządzających domowym budżetem nie znajduje chwili na zastanowienie się, czy produkt, który wkładają do koszyka to najlepszy wybór pod względem stosunku jakości do ceny. Nierzadko dają się skusić najtańszej opcji, nawet jeśli produkt ten jest gorszej jakości i zużywa się szybciej. Bardziej wymagający konsumenci wybiorą skoncentrowany płyn Fairy, który działa i wystarcza na dłużej.

Ponad połowa (55%) rodzin i dwie trzecie (67%) młodych profesjonalistów w Polsce ma bardzo napięty budżet; prawie 39% z ankietowanych twierdzi, że pieniądze znikają szybciej niż by się tego spodziewali. Niespełna jedna czwarta (24%) kupujących zawsze decyduje się na zakup najtańszego produktu w supermarkecie bez względu na jego jakość, a tylko 32% poświęca czas na znalezienie produktu o najlepszej jakości w stosunku do ceny lub porównywanie właściwości produktów.

W rezultacie, prawie dwie trzecie konsumentów (63%) przekonuje się, że tanie produkty zużywają się znacznie szybciej niż te droższe o lepszej jakości. Ponadto 35% musiało ponownie wybrać się do supermarketu ponieważ tańszy produkt zużył się szybciej. Polacy muszą robić zakupy do trzech razy częściej, gdy decydują się na zakup tańszych produktów.

Chcąc znaleźć oszczędności w budżecie domowym wystarczy decydować się na produkty dobrej jakości, które działają lepiej i dłużej niż te najtańsze. Niska cena nie zawsze oznacza oszczędność.

Jednak FAIRYekonomiczność to więcej niż dobry wybór w supermarkecie. To oszczędność nie tylko pieniędzy, ale też czasu i wody! Dzięki tabletkom do zmywarki Fairy Platinum możemy raz na zawsze zapomnieć o płukaniu naczyń przed wstawienie ich do zmywarki.

Z badań Fairy[iii] wynika, że płukanie naczyń przed załadowaniem ich do zmywarki uważane jest od lat za ważny etap w procesie zmywania. 60% badanych uważa, że jest to absolutnie niezbędne. Tylko 19% gospodarstw domowych nie spłukuje naczyń przed załadowaniem zmywarki, a ponad 40% garnków i patelni jest mytych ręcznie[iv].

[i] Dane zebrano za pomocą badania internetowego na reprezentatywnej próbie ok. 4000 osób w Turcji, Holandii, Polsce, Rumunii, Rosji, Szwecji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Badanie zostało zlecone przez Fairy, P & G i prowadzone przez Vision Critical.

[ii] w porównaniu do tradycyjnego płynu . W porównaniu do tradycyjnego płynu, testowanego na podstawie pomiaru zdolności produktu do usuwania różnych zabrudzeń spożywczych oznaczonej poprzez ilość zabrudzonych talerzy umytych  tym sposobem aż do załamania warstwy piany myjącej.

[iii] Badanie zostało przeprowadzone przez Vision Critical na zlecenie Fairy we wrześniu 2014 roku. Wzięło w nim udział 1200 osób w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i Turcji.

[iv] Dishwashing Behaviour of European Consumers 2015’, UniversitätBonn, wrzesień 2015

materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas