Kampania wizerunkowa marki ZUO CORP+

Całość utrzymana jest w duchu gender – free. Denimowe kurtki, spodnie, bawełniane bluzy z nadrukami, t-shirty i płaszcze zostały zaprojektowane z myślą o osobach, które swoim stylem chcą uwolnić się od kulturowej kategorii płci, a nawet zerwać ze stereotypowym podziałem ubioru. Każda sylwetka jest opowieścią o dopracowanym detalu, przełamującym klasyczne formy, wręcz szlagiery mody ulicznej, by na nowo je zinterpretować i przełożyć na język ZUO CORP+.

Kolekcja jest powrotem do korzeni ZUO CORP+, czyli nowoczesnego designu z architektonicznym detalem
Kolekcja jest powrotem do korzeni ZUO CORP+, czyli nowoczesnego designu z architektonicznym detalemmateriały prasowemateriały prasowe

Kolekcja jest powrotem do korzeni ZUO CORP+, czyli nowoczesnego designu z architektonicznym detalem, konkurującego z zagranicznymi markami sieciowymi. Na nowo definiuje kierunek w którym w przyszłości chcą podążać założyciele marki.

Wszystkie proponowane modele odszywane są w Polsce, z wysokiej jakości tkanin, sprowadzonych z Włoch oraz Japonii.

"Żyj tak jak chcesz” to motto nowej kampanii ZUO CORP+
"Żyj tak jak chcesz” to motto nowej kampanii ZUO CORP+materiały prasowemateriały prasowe

Oficjalnej premierze kolekcji towarzyszy kampania wizerunkowa autorstwa Adama Plucińskiego. Możemy w niej zobaczyć Orinę Krajewską, młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek, muzę duetu ZUO CORP+, jak również gwiazdę kontrowersyjnego filmu ,,MODELKA" Charlotte Tomaszewską oraz wieloletnich przyjaciół i znajomych marki, wspieranych przez modeli i modelki, z czołowych polskich agencji.

,,Żyj tak jak chcesz" to motto tej kampanii. Proste czarno - białe zdjęcia przedstawiają grupę osób, zróżnicowanych względem wieku, poglądów, płci oraz orientacji seksualnej. Barwne i ciekawe postaci, często wymykające się ogólnie przyjętym normom - to właśnie obraz ZUO CORP+.

Kampania wizerunkowa marki ZUO CORP+
Kampania wizerunkowa marki ZUO CORP+materiały prasowemateriały prasowe

Marka na stałe zrezygnowała z pokazywania kolekcji sezonowych. Zaprezentowane w kampanii wizerunkowej ubrania trafią do sprzedaży od razu po premierze i z założenie nie są dedykowane konkretnej porze roku, ani okazji.

ZUO CORP+ to bezpośrednia kontynuacja marki ZUO CORP., dedykowana wielbicielom mody ulicznej, stworzona przez projektanta Bartka Michalca i Łukasza Laskowskiego. Kolekcje szyte są w Polsce z wysokiej jakości tkanin sprowadzanych z Włoch , Francji oraz Japonii. W ofercie znajdziemy autorską, nowoczesną w formie odzież damską, męską oraz dodatki, w przedziale cenowym 100.- - 1300,- PLN. Zainteresują się nią wszyscy szukający świadomego, autorskiego, polskiego designu na światowym poziomie. Co warte podkreślenia ceny projektów tej linii są zbliżone do cen w sklepach sieciowych. ZUO CORP+ składa się z trzech linii:

- Black Label: Najbardziej wizerunkowa linia marki. Śmiały design, dopracowane detale oraz wysokogatunkowe materiały. W kolekcji znajdziemy głównie denimowe wyroby. Wygodny styl nowojorskiej ulicy, przełamuje elegancja w duchu belgijskich projektantów.

- Pink Label: Lina dedykowana jest klientkom, które cenią sobie wygodę ponad sezonowe trendy. Poszukują ponadczasowego designu i wysokiej jakości. W kolekcji znajdziemy propozycje doskonale nadające się do pracy, na zakupy oraz przyjemny wieczór w towarzystwie przyjaciółek.

- White Label: Linia powstała z myślą o najmłodszym kliencie marki. Najbardziej przystępna cenowo,( od 30,- PLN do 300,- PLN ), o szerokiej gamie produktów. W kolekcji znajdziemy głównie t-shirty i bluzy z nadrukami, czapki, dresy oraz kurtki. Całość dopełniają akcesoria, buty, torby, plecaki i biżuteria.

Asortyment dostępny we flagowym butiku marki ZUO CORP+ / ul. Chmielna 21 ( Dziedziniec Kamienicy Jabłkowskich ) w Warszawie, online na mostrami.pl oraz w sklepach multibrandowych na terenie Polski.

materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas