"Koszulo-t-shirt" - modowy eksperyment
Balenciaga przoduje w umiłowaniu do brzydoty, wynosząc ją na najwyższy modowy poziom. Przykładem są brzydkie adidasy, które stały się hitem. Tym razem marka proponuje coś dla prawdziwych "fashion victims"
Ponad 1200 dolarów tyle dom mody Balenciaga każe sobie płacić za t-shirt z przymocowaną do niego koszulą. Ten modowy wybryk nosi oczywistą nazwę "T-shirt Shirt" i już znalazł wielu naśladowców w sieci.
Jak dowiemy się ze strony domu mody koszulkę można nosić na kilka sposobów, można również za jej sprawą pobudzić modową wyobraźnię - tej zapewne nie zabraknie tym, którzy pokuszą się na ten nieoczywisty zakup. Można również podejść do zakupu racjonalnie i kupić dwie rzeczy w cenie jednej - kto nie lubi promocji?
Balenciaga ceni sobie nieoczywistą estetykę - torby inspirowane słynną niebieską torbą z Ikei, Crocsy na koturnie czy wspomniane już "brzydkie adidasy". Kicz zdecydowanie jest na czasie, pozostaje jednak pytanie czy metka luksusowego domu mody jest w stanie sprzedać wszystko... Na pewno stała się inspiracją dla internautów, którzy zastanawiają się czy ten projekt to kosztowny, modowy żart. (PAP Life)
autor: Monika Dzwonnik