Okulary od Jennifer Lopez

Wiosna za progiem, pora pomyśleć o okularach przeciwsłonecznych, które będą nam towarzyszyć tego lata. Wystarczy zerknąć do sieci, aby stwierdzić, że gwiazdy z całego świata wybierają okulary tej samej marki: Quay Australia. Także Jennifer Lopez, która została muzą firmy.

Okulary przeciwsłoneczne zawsze były ważną częścią mojej garderoby i stylizacji - powiedziała Jennifer Lopez na temat  współpracy z nową marką
Okulary przeciwsłoneczne zawsze były ważną częścią mojej garderoby i stylizacji - powiedziała Jennifer Lopez na temat współpracy z nową marką Getty Images

Jeśli australijska marka zdołała już uwieść Gigi Hadid, Beyonce oraz Carę Delevigne za pomocą swoich modnych i niedrogich modeli okularów, nowa kampania marki może przyciągnąć więcej niż jedną gwiazdę. Na wiosnę i lato 2019 roku Quay Australia zaprosiła piosenkarkę i aktorkę Jennifer Lopez oraz jej narzeczonego Alexa Rodrigueza, aby zaprojektowali dwie kolekcje okularów damskich i męskich: Quay X JLO i Quay X AROD.

Już wiadomo, że seria Quay X JLO, dostępna dziś na oficjalnej stronie internetowej marki, składa się z sześciu stylów w różnych kolorach, wykorzystujących metaliczne akcenty i charakteryzujących się dużymi kształtami oraz błyszczącymi wykończeniami. Linia oferuje także nowe podejście do klasycznych aviatorów, kocich oczu i innych.

- Okulary przeciwsłoneczne zawsze były ważną częścią mojej garderoby i stylizacji - powiedziała Jennifer Lopez na temat tej współpracy - Ekspresja i pewność siebie są dla mnie bardzo ważne, a jednym z nich jest silne uczucie, jakie odczuwasz, gdy zakładasz dobre okulary przeciwsłoneczne". Teraz możesz to mieć już za 55 euro za parę.

Obie kolekcje są dostępne we Francji na stronie marki w cenie 55 euro za parę z kolekcji Quay X JLO oraz w cenie od 45 do 55 euro za parę z kolekcji Quay X AROD.

Jennifer Lopez chętnie uczestniczy w modowych projektach. W ubiegłym roku w Polsce głośno było o współpracy Jennifer Lopez z polską marką Inglot. Piosenkarka współpracowała przy powstaniu kolekcji, liczącej 70 elementów. Gwiazda muzyki zadebiutowała tym samym w branży beauty w roli projektantki.

PAP life
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas