Paris i Różowy Biały Dom

Paris Hilton odpoczywa od kampanii prezydenckiej w USA i znowu zajmuje się nieco bardziej jej bliskim tematem - torebkami!

article cover
Getty Images/Flash Press Media

Hilton nazwała swoją nową kolekcję 'Confidence' czyli pewność siebie, najważniejszy atrybut sukcesu: "Myślę, że jeśli dziewczyna jest pewna siebie i wierzy w siebie, to nie ma rzeczy niemożliwych. Ja marzyłam o tym wszystkim, ciężko pracowałam i miałam dużo pewności siebie ? dzięki temu mi się udało".

Hilton zareagowała ciętą ripostą na wykorzystanie jej wizerunku w kampanii republikańskiego kandydata na prezydenta Johna McCaina, który chciał w ten sposób zdyskredytować swojego demokratycznego przeciwnika, ukazując go jako gwiazdę a nie lidera. W parodii reklamówki Hilton zaproponowała swoją własną politykę i oświadczyła, że mogłaby nawet przemalować Biały Dom na różowo.

Matka Hilton, która wraz z mężem wsparła kampanię McCaina 4 000 dolarów, nazwała reklamówkę republikanina stratą pieniędzy.

Michelle Carlile-Alkhouri

INTERIA.PL/Reuters
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas