Paris i Różowy Biały Dom

Paris Hilton odpoczywa od kampanii prezydenckiej w USA i znowu zajmuje się nieco bardziej jej bliskim tematem - torebkami!

W czasie wizyty w Kopenhadze dziedziczka hotelarskiej fortuny oświadczyła, że sklepy z jej torebkami i akcesoriami czekają na otwarcie na całym świecie: "Zamierzam otworzyć 400 sklepów. Jestem bardzo podekscytowana otwarciem pierwszych sklepów w Hamburgu i Manchesterze. Sklepy pojawią się także w Azji, Tokio i na Bliskim Wschodzie ? trzeba rozszerzać działalność. To bardzo ekscytujące!" - stwierdziła.

Reklama

Hilton nazwała swoją nową kolekcję 'Confidence' czyli pewność siebie, najważniejszy atrybut sukcesu: "Myślę, że jeśli dziewczyna jest pewna siebie i wierzy w siebie, to nie ma rzeczy niemożliwych. Ja marzyłam o tym wszystkim, ciężko pracowałam i miałam dużo pewności siebie ? dzięki temu mi się udało".

Hilton zareagowała ciętą ripostą na wykorzystanie jej wizerunku w kampanii republikańskiego kandydata na prezydenta Johna McCaina, który chciał w ten sposób zdyskredytować swojego demokratycznego przeciwnika, ukazując go jako gwiazdę a nie lidera. W parodii reklamówki Hilton zaproponowała swoją własną politykę i oświadczyła, że mogłaby nawet przemalować Biały Dom na różowo.

Matka Hilton, która wraz z mężem wsparła kampanię McCaina 4 000 dolarów, nazwała reklamówkę republikanina stratą pieniędzy.

Michelle Carlile-Alkhouri

Więcej na ten temat w INTERIA.TV

Dowiedz się więcej na temat: Biały Dom | paris

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje