Bądź trendy!

Odśwież swój styl z nową odsłoną NIVEA Invisible Black & White FRESH o zniewalającym świeżym zapachu.

Nowa linia NIVEA
Nowa linia NIVEAmateriały prasowe

NIVEA Invisible Black&White - wybór nr 1[1] Polek, teraz dostępny w nowym,  zniewalająco świeżym wariancie zapachowym - FRESH. Pomoże Ci zadbać o ochronę antyperspiracyjną i odświeżyć Twój styl, od czerni do bieli.

Antyperspirant NIVEA Invisible Black&White FRESH dostępny jest w formie spray’u i roll-on’u; nie zawiera alkoholu ani sztucznych barwników. Dzięki ochronie zapewnianej przez NIVEA Invisible możesz wyglądać i czuć się świeżo!

Produkt dostępny w trzech wariantach:

NIVEA Invisible Black&White FRESH spray [150 ml]: 11.99 PLN

NIVEA Invisible Black&White FRESH spray [250 ml]: 16.99 PLN

NIVEA Invisible Black&White FRESH roll-on [50 ml]: 11.99 PLN

Odpowiednio dobrany strój dodaje pewności siebie i poprawia samopoczucie. Jak więc wyglądać świeżo, nie wydawać przy tym mnóstwa pieniędzy i ciągle cieszyć się nowymi stylizacjami? Inspirację znajdziemy na wybiegach najlepszych projektantów, którzy w tym sezonie postawili na naszywki, broszki i piny. To idealny trend dla osób, które kochają klasykę i minimalizm, ale czasami lubią poszaleć z dodatkami lub nowym wyglądem ulubionej białej koszuli, t-shirtu czy ramoneski. Jednak, aby te stylizacje pozostały perfekcyjne, ubrania wymagają odpowiedniej troski. NIVEA Invisible Black&White - wybór nr 11 Polek, teraz dostępny w nowym, świeżym wariancie zapachowym FRESH - pomoże Ci zadbać o 48h ochronę antyperspiracyjną i odświeżyć Twój styl, od czerni do bieli... z małym dodatkiem miętowego koloru.

Świeżość rządzi!

Nowe życie dobrze znanych i lubianych pozycji w szafie to wciąż niesłabnący i uwielbiany, nawet przez największych projektantów i stylistów, trend w duchu slow fashion. Wielu znawców mody zachęca do kreatywności i odświeżania looku poprzez małe zmiany i odpowiednie dodatki. Warto wzbogacać klasyczne ubrania odpowiednimi, nieszablonowymi akcesoriami. Taki zabieg sprawia, że na nowo odkrywamy swoją szafę i dodajemy jej indywidualnego charakteru. Odświeżanie klasycznej koszuli czy t-shirtu to doskonała zabawa, która wymaga niewielkiego nakładu finansowego i dużej dozy wyobraźni. Nawet mały zabieg, jak na przykład dodanie pinów do kołnierzyka pozawala przedłużyć żywotność ulubionej, ale jednak już trochę opatrzonej, klasycznej części garderoby. Osobiście, zachęcam do odwagi w odświeżaniu ubrań! Odświeżanie nie musi skończyć się na codziennych stylizacjach, piny i broszki sprawdzą się równie dobrze na wieczorowych sukniach. - komentuje Michał Szulc, projektant.

Posługując się jedynie dodatkami, można dodać charakteru każdej stylizacji. Odświeżone ubrania podkreślają indywidualizm i dodają pewności siebie - bo wiedząc, że wyglądamy dobrze, czujemy się lepiej i nie straszne nam codzienne wyzwania! - dodaje Maja Sablewska, ambasador nowej linii NIVEA Invisible Black&White FRESH.

Odświeżony look i świeży wariant  NIVEA Invisible Black&White FRESH

Odświeżony look wymaga specjalnej pielęgnacji. Aby wyglądać i czuć się świeżo, warto zadbać nie tylko o antyperspiracyjną ochronę, ale też o ochronę nowych stylizacji. Naukowcy Beiersdorf - jako pierwsi na świecie - stworzyli innowacyjną formułę antyperspirantu chroniącego ubrania przed plamami - NIVEA Invisible Black&White. NIVEA Invisible Black&White to wybór nr 1 Polek[2], który zapewnia 48h ochronę antyperspiracyjną, a jego nowy wariant zapachowy FRESH, o zniewalająco świeżym zapachu, dodatkowo pomoże zadbać o Twój nowy perfekcyjny look. Produkt powstał we współpracy i został zatwierdzony przez Hohenstein International Textile Institute.

Czym pachnie?

NIVEA Invisible Black&white FRESH to nie tylko doskonała, 48h ochrona antyperspiracyjna i ochrona stylizacji, ale także świeży zapach, na który składają się:

  • Nuta głowy: bergamotka, brzoskwinia, zioła
  • Nuta serca: biała herbata, mimoza, róża
  • Nuta bazy: drzewo sandałowe, bursztyn, piżmo


[1] NIVEA za Nielsen, 09.2014 - 08.2015, sprzedaż ilościowa damskich dezodorantów

[2] NIVEA za Nielsen, 09.2014 - 08.2015, sprzedaż ilościowa damskich dezodorantów

materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas