​#BeYourFuture - kampania Mediheal z ambasadorką

Mediheal jako marka nieustannie zgłębiająca wiedzę o uniwersum w poszukiwaniu przełomowych składników i technologii przyszłości, zabłyśnie w 2020 wyjątkowo jasnym blaskiem. Wyróżniając się futurystycznym spojrzeniem na wszechświat, nowa komunikacja podbije umysły istot ludzkich szukających nieodkrytego dotąd wymiaru piękna.

​#BeYourFuture - kampania Mediheal z ambasadorką
​#BeYourFuture - kampania Mediheal z ambasadorkąINTERIA.PL/materiały prasowe

Transgalaktyczna podróż ruszyła 30 marca 2020 r.,  pod hasłem #BE YOUR FUTURE.

Na pokładzie międzyplanetarnego statku, oprócz koreańskich pasjonatów zaawansowanych technologii pojawiła się Katosu,, gwiezdna wojowniczka przyszłości, nieustraszona w poszukiwaniu nowych wymiarów kobiecego piękna.

Idea kreatywna #BeYourFuture

W swojej kampanii Mediheal w sposób metaforyczny przekracza granice i wychodzi "poza produkt". Dotyka kosmosu, aby zwrócić uwagę na szerszy aspekt naszej ziemskiej podróży.

#BeYourFuture mówi: "Bądź sobą i bądź swoją przyszłością - to od ciebie zależy w jakiej kondycji za kilka lat będzie twoja skóra" oraz "Bądź autentyczna, zatrzymaj się, zadbaj o siebie, rozwijaj to, w czym jesteś dobra i co sprawia ci radość!"

Żyjemy bardzo szybko, jesteśmy nastawieni na cele, a niekiedy innym pozwalamy na decydowanie o naszej przyszłości. Kampania zachęca, aby kobiety pamiętały, że przyszłość jest w ich rękach i to od nich w dużej mierze zależy, jaki przybierze kształt.

Wojowniczka piękna

Kobieta w kampanii Mediheal jest gwiezdną wojowniczką. Dokładnie tak jak w życiu, gdzie łagodność i delikatność kobiety, łączy się z jej siłą.

- Jako marka jesteśmy zawsze blisko kobiet i jesteśmy wszędzie tam, gdzie kobiety "budują swoją przyszłość", dlatego wspieramy lokalną społeczność Ery Nowych Kobiet w Białymstoku, która skupia swoją działalność na rozwoju kobiet - podsumowuje Maciej Pawłowski - prezes firmy Eurus, wyłącznego importera marki Mediheal w Europie.

Twarzą kampanii została Katosu:

- Mocno wierzę w to, że my kobiety posiadamy w sobie kosmiczną moc i powinnyśmy częściej po nią sięgać. Przyszłość jest w naszych rękach, a moją misją jest przypomnieć o tym kobietom, jak również zachęcić je do wydobywania ich naturalnego piękna. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tym projekcie.

Maska witalizująca Pink Wrap
Maska witalizująca Pink Wrap INTERIA.PL/materiały prasowe

Maski nr 1 w Korei

W Korei, maski w płachcie cieszą się dużą popularnością i są powszechnie używane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. W Polsce naszymi konsumentkami są głównie kobiety i to do nich głównie skierowana jest kampania.

- Maski w płachcie błyskawicznie poprawiają kondycję skóry, są więc doskonałe przed makijażem. Wygładzają skórę, nawilżają, dzięki czemu make-up jest trwalszy i wyglądamy lepiej. Regularnie stosowane poprawiają kondycję skóry, więc możemy ograniczyć ilość podkładu lub całkowicie z niego zrezygnować - konkluduje Katosu, ambasadorka marki Mediheal.

Kampania obejmuje promocję w prasie, kanałach digital oraz social media. Marka będzie aktywna również na eventach i wydarzeniach, które wspierają przyszłość kobiet.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas