Reklama

Reklama

Japoński numer 1 już w Polsce

30 marca w Warszawie w restauracji Izumi Sushi odbyła się konferencja wprowadzająca markę Hada Labo Tokyo do Polski.

To wyjątkowe wydarzenie branży kosmetycznej oficjalnie rozpoczęła Dyrektor Generalna Dax Cosmetics - Ewa Blocher, która przedstawiła gościa specjalnego - Akiyoshi Yoshidę, prezesa The Metholatum Company i Dax Cosmetics, będących częścią japońskiego koncernu Rohto Pharmaceuticals Group.

W dyskusji na temat japońskiej pielęgnacji i bestsellerowych kosmetyków Hada Labo TokyoTM wzięły udział: Kayoko Tsuji (Marketing Manager, Rohto Pharmaceuticals Group Japan), Anna Buczyńska (Senior Brand Manager marki Hada Labo w Polsce) oraz Alicja Falender (Kierownik Laboratorium Badawczo-Rozwojowego Dax Cosmetics). Konferencję zakończył gościnny występ zespołu Lemon. Spotkanie poprowadziła dziennikarka Anna Kalczyńska.

Reklama

Marka Hada Labo Tokyo™ została stworzona w 2004 roku w laboratoriach badawczych firmy Rohto Pharmaceuticals Group Japan w Kioto. W ciągu 12 lat stała się marką globalną i odniosła sukces na prawie 20 rynkach świata. Hada Labo Tokyo™ to japoński No.1 wśród kosmetyków do pielęgnacji twarzy i sprzedaje się w Japonii co niespełna 2 sekundy. Kosmetyki stały się bestsellerami również w innych azjatyckich krajach m.in. w Hong Kongu, na Tajwanie, w Chinach, w Wietnamie, w Tajlandii, na Filipinach czy w Indonezji. W 2013 roku produkty Hada Labo weszły na rynek amerykański, odnosząc kolejny sukces i zdobywając nagrody m.in. Watson’s Best Award, Cosmopolitan Beauty Award czy Manning’s. Marka Hada Labo uzyskała także tytuł Produktu Roku 2015 w Stanach Zjednoczonych w kategorii Innowacyjność.

Od kwietnia kosmetyki Hada Labo Tokyo™ są dostępne w Polsce we wszystkich drogeriach Rossmann.

Japońska filozofia piękna opiera się na przekonaniu, że działanie kosmetyków powinno odbywać się w pełnej harmonii ze skórą. W zgodzie z tą koncepcją powstały japońskie bestsellerowe kosmetyki Hada Labo TokyoTM, przywracające skórze jej kluczowy składnik - kwas hialuronowy, którego zawartość maleje wraz z wiekiem.

materiały prasowe

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje