REGULAMIN KONKURSU
Organizator, warunki uczestnictwa i czas trwania konkursu.
1. Organizatorem konkursu NUXE jest firma OSMOZA Sp. z o.o.
2. Konkurs trwa od 15.07.2007 r. do 10.09.2007 r. - I edycja
Zasady Konkursu
1. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy organizatora oraz ich rodziny.
2. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba na stałe zamieszkała na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Zadanie uczestników polega na przesłaniu - wypełnionego kwestionariusza osobowego (wszystkie pytania) oraz prawidłowych odpowiedzi na pytania konkursowe NUXE.
4. Zgłoszenia, które dotrą po upływie powyższego terminu, zostaną wykluczone z udziału w Konkursie.
5. Jeden uczestnik może przysłać tylko jedno zgłoszenie konkursowe.
6. Czterdzieści pierwszych osób, które odeślą na adres:
SERWIS KONSUMENTA, Laboratoria NUXE OSMOZA Sp. z o.o., skr. poczt. 42, 30-220 Kraków 24, do 10 września 2007 roku (liczy się data stempla pocztowego) wypełniony kwestionariusz osobowy i odpowiedzą prawidłowo na trzy konkursowe pytania związane z marką NUXE, otrzyma trzymiesięczną pielęgnację produktami NUXE.
7. Nagroda - trzymiesięczna pielęgnacja produktami NUXE zawiera:
a) Eau Démaquillante - Płyn do demakijażu twarzy i oczu dla każdego rodzaju skóry - 1 szt.
b) Masque Frais Hydratant - Maseczka nawilżająco-odświeżająca - 1 szt.
c) 2 produkty do pielęgnacji twarzy do wyboru z gamy NUXE
d) Tonific Nutrition - Nawilżająco-odżywcze mleczko do ciała 24h - 1 szt.
8. Zgłoszenie konkursowe powinno zawierać:
a) wypełniony kwestionariusz osobowy;
b) prawidłowe odpowiedzi na pytania konkursowe.
Odbiór nagrody
1. Zwycięzcom Konkursu NUXE nagrody rzeczowe zostaną wysłane pocztą pod adres wskazany w kwestionariuszu osobowym.
2. Nagród rzeczowych nie można zamienić na ekwiwalent pieniężny.
Postanowienia końcowe
1. Wszelkie pytania i wątpliwości można kierować pisząc na adres e-mailowy infonuxe@osmoza.net z dopiskiem - Konkurs NUXE.
2. Dokonując zgłoszenia konkursowego, uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na zasady konkursu zawarte w niniejszym regulaminie.