Rosati twarzą Eris

W kampanii promocyjnej nowej linii preparatów słynnej Dr Irena Eris zostanie wykorzystana twarz i wizerunek polskiej aktorki Weroniki Rosati.

Sin Skin Dr Irena Eris - pod taką nazwą ukaże się produkt przeznaczony dla pań powyżej 25 roku życia, a należy on do linii preparatów pielęgnacyjnych Laboratorium kosmetycznego Dr Irena Eris. Kampania reklamowa skierowana jest zaś do kobiet stojących u progu kariery zawodowej, mieszkanek dużych miast ze średnim i wyższym wykształceniem, ma też podkreślać selektywność i budować prestiżowy wizerunek marki.

Reklama

Akcja promocyjna rozpocznie się we wrześniu i potrwa około 3 miesięcy, a obejmie wybrane magazyny kobiece.

aka/mwmedia

Dowiedz się więcej na temat: wizerunek | Irena Eris | rosati

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje