Salvatore Ferragamo Emozione

Salvatore Ferragamo Emozione - jedne z najdelikatniejszych, jakie florencki dom mody ma do zaoferowania swoim klientkom. Emozione nie jest "zapachową rewolucją", ale po prostu piękną i ponadczasową klasyką. To woń, która idealnie połączy się z naturalnym zapachem twojej skóry.

Salvatore Ferragamo Emozione
Salvatore Ferragamo Emozione materiały prasowe

Kompozycja, mimo wyraźnych kwiatowych tonów jest też pudrowa, wytrawna i delikatnie skórzana. Emozione to zapach luksusowy, który charakteryzuje niezwykła harmonia użytych w nim składników. Nutami głowy są bergamotka, brzoskwinia i irys; nutami serca: piwonia, heliotrop i róża bułgarska, a nutami bazy: zamsz, paczula i białe piżmo.

Woń wprowadza skojarzenia z czymś zmysłowym i cielesnym. Wielu osobom może przywodzić na myśl zapach czystego, ludzkiego ciała. Za kompozycję tę odpowiedzialny jest światowej sławy hiszpański perfumiarz Alberto Morillas, który współpracował z tak znanymi markami jak: YSL, Givenchy, Kenzo czy Cartier.

Dom mody Salvatore Ferragamo nieprzypadkowo na ambasadorkę swojego nowego zapachu wybrał polską supermodelkę Małgosię Belę. Jej wizerunek idealnie współgra z filozofią i charakterem zapachu Emozione. Woń podkreśla delikatność i kluczową w tym przypadku elegancję. Małgosia tworzy portret kobiecości i obraz emocji pełen autentyczności i szczęścia.

Zapach zamknięty jest w smukłej butelce o minimalistycznym designie. Wykończona jest ona gustownymi dodatkami w postaci pudroworóżowych wstawek o fakturze skóry po bokach, które są nawiązaniem do tradycji marki, nierozerwalnie związanej z wyrobami skórzanymi - słynnymi butami, torbami i paskami.

Dostępne są trzy różne pojemności (30, 50 i 92ml), a flakonik niezależnie od rozmiaru wykonany jest z taką samą precyzją.

Na przodzie flakoników 50- i 92-mililitrowych umocowany jest również cienki, pleciony, pozłacany łańcuszek, zwieńczony charakterystycznym znakiem firmowym marki - dwoma podkówkami "double gancino".

materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas