Reklama

Reklama

Kasza to samo zdrowie

Kaszy nie powinno zabraknąć w diecie całej rodziny. Może być smacznym i zdrowym dodatkiem do obiadu, albo sycącą kolacją. Po jakie kasze warto sięgnąć?

Jęczmienna

Reklama

Najgrubsza jej odmiana nazywana jest pęczakiem, drobniejsza to mazurska lub perłowa. Jęczmień zawiera sporo witaminy PP, potas i magnez. Spożywanie kaszy jęczmiennej obniża poziom cholesterolu we krwi, a duża ilość błonnika przyspiesza trawienie.

Jaglana

Jest bezglutenowa, poza tym lekkostrawna i bogata w mikroelementy (magnez, wapń, żelazo), witaminy i białko. Powstaje poprzez obłuszczanie ziaren prosa i jest produktem mało przetworzonym, dzięki czemu nie traci swoich właściwości.

Gryczana

Zawiera białko i cenne kwasy tłuszczowe. Ponadto magnez, wapń i inne mikroelementy. Jest naturalnie bezglutenowa i dość lekkostrawna. Dziecko może ją jeść już po ukończeniu 7. miesiąca. 

Dowiedz się więcej na temat: kasza

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje