Reklama

Reklama

Masz ochotę na nową surówkę?

Poprawa odporności, usprawnienie metabolizmu i pracy jelit, utrwalanie uczucia sytości, duże dawki witamin i składników mineralnych – to podstawowe atuty warzyw. Choć dobrze je znamy, wciąż jemy za mało warzyw. Dziś mamy dla ciebie pomysł na dwie nowe surówki.

Kultowa marchewka z jabłkiem, kiszona kapusta i buraczki ćwikłowe już ci się przejadły? Szukaj nowych pomysłów na podawanie i łączenie warzyw. Tych nigdy za wiele. Warzyw w diecie nie muszą ograniczać nawet diabetycy. One, w odróżnieniu od owoców, mają zdecydowanie mniejsze dawki cukru, są też niskokaloryczne.

Reklama

Również osoby będące w trakcie diety odchudzającej mogą dzięki warzywom uratować swój jadłospis. To ważne zwłaszcza na początku drogi, gdy jeszcze rozciągnięty żołądek domaga się większych porcji. Warzywa są skarbnicą błonnika, który wypełnia żołądek, a do mózgu wysyłany jest komunikat, że jesteśmy syci. Dzięki temu łatwiej ograniczyć ilość spożywanych w ciągu doby kalorii.

Choć zgodnie z zaleceniami diety surowej nie powinno się łączyć warzyw i owoców, z uwagi na walory smakowe dopuszczalne są dwa wyjątki. Mowa o jabłku i cytrynie, które doskonale komponują się z warzywami i dopełniają ich gamy smakowe. W dzisiejszych propozycjach uwzględniamy oba owoce.

Dowiedz się więcej na temat: surówka

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje