Reklama

Reklama

Woda szybko brakującego magnezu ci doda!

Zyskasz energię i siłę.

Sygnałem, że trzeba go uzupełnić mogą być: notoryczne znużenie, spa - dek nastroju, powtarzające się bóle głowy, bolesne skurcze mięśni, częste infekcje, problemy z układem krążenia. Narażają cię na to niewłaściwe nawyki dietetyczne (i np. jedzenie produktów z przetworzonej mąki czy długie gotowanie pokarmów), ale także picie małej ilości wody czy stosowanie leków hormonalnych lub uspokajających. Jeśli chcesz wspomóc się suplementem diety z magnezem, sprawdź na opakowaniu, jaka jest zawartość jonów magnezu, bo to właśnie ona jest wyznacznikiem rzeczywistej wartości danego produktu. 

Reklama

Zgodnie z obowiązującymi normami, zapotrzebowanie na magnez u kobiet wynosi ok. 265 mg dziennie. Postaraj się o specjalny filtr magnezowy do wody. Magnez dostarczany z wodą jest lepiej przyswajany, niż ten pochodzący z pożywienia. Filtr magnezowy skutecznie oczyści też wodę, zmiękczy ją i pozbawi chloru. Pytaj o niego w sklepach AGD. Kosztuje od ok. 30 zł. Mając filtr, nie będziesz musiała dźwigać ze sklepu butelek z wodą.

Codziennie sięgaj po pokarmy bogate w magnez: nasiona słonecznika (mają 359 mg tego pierwiastka w 100 g), migdały (269 mg), kaszę gryczaną (218 mg), gorzką czekoladę (165 mg), orzechy laskowe (140 mg), płatki owsiane (129 mg), ryż brązowy (110 mg magnezu).


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje