Biedronka nawiązuje do "afery kalafiorowej" i proponuje zaskakujące rozwiązanie
Emocje po niedawnej tzw. „aferze kalafiorowej” powoli opadają, jednak sieć sklepów Biedronka za sprawą swojego najnowszego wpisu na Facebooku postanowiła nieco nawiązać do głośnej sprawy, w której była mocno krytykowana przez klientów. I choć nadal upiera się przy swoim stanowisko, że nie powinno się obrywać liści z kalafiora przed jego zakupem, to tym razem proponuje konsumentom pewne rozwiązanie.
Biedronka nawiązuje do "afery kalafiorowej"
Kilka dni temu internet rozgrzał się do czerwoności za sprawą "afery kalafiorowej", która polegała na tym, że zdenerwowany klient Biedronki napisał w mediach społecznościowych post, w którym krytykował, jego zdaniem, nieuczciwe praktyki sklepu.
Biedronkowe oszczędności wyglądają tak, że za kalafiora zapłaciłem 26 zł 9,99 za kg. Po odkrojeniu liści jak ważył w sklepie 2,65 kg, zrobiło się 1,7 kg. 10 zł zapłaciłem za liście. Czyste oszustwo
Do całego zamieszania odniósł się momentalnie Tomasz Grzegorczyk, dyrektor działu jakości produktów świeżych i bezpieczeństwa żywności w sieci Biedronka, który na łamach serwisu Money.pl powiedział wtedy, że: "Stosowaną powszechnie praktyką w handlu jest sprzedaż kalafiora razem z liśćmi, ponieważ zapewniają one przede wszystkim większą świeżość tego warzywa".
Kiedy wydawało się, że sprawa z obrywaniem liści z kalafiora rozeszła się po kościach, a większość klientów już o niej zapomniała, Biedronka uznała za słuszne podpowiedzieć i zasugerować swoim klientom, że kupując kalafiora z liśćmi, wcale nie muszą być oni stratni.
Biedronka podpowiada, co zrobić z liśćmi z kalafiora
Na profilu Biedronki na Facebooku dodano post z dwoma przepisami, w których z powodzeniem można wykorzystać - a jakże - liście kalafiora.
"Czy warto oberwać od kalafiora? Byle nie z liścia! Liście kalafiora są jadalne, co więcej - pyszne! Przedstawiamy 2 miniprzepisy ZERO WASTE na warzywne przekąski z liści kalafiora" - czytamy w poście Biedronki na Facebooku.
Czytając komentarze pod wpisem, można dojść do wniosku, że Biedronka świetnie poradziła sobie z chwilowym kryzysem wizerunkowym, gdyż zdecydowana większość internautów przychylnie skomentowała podpowiedź Biedronki na wykorzystanie liści z kalafiora.