Interia na tropie kalafiorowej afery. Słowa pracownika sklepu Biedronka szokują

Łukasz Piątek

Łukasz Piątek

Czy klienci powinni mieć prawo obrywać niejadalne liście z kalafiora przed jego zważeniem i zakupem?
Czy klienci powinni mieć prawo obrywać niejadalne liście z kalafiora przed jego zważeniem i zakupem?123RF/PICSEL

Kalafiorowa afera w Biedronce

Biedronkowe oszczędności wyglądają tak, że za kalafiora zapłaciłem 26 zł 9,99 za kg. Po odkrojeniu liści jak ważył w sklepie 2,65 kg, zrobiło się 1,7 kg. 10 zł zapłaciłem za liście. Czyste oszustwo
stwierdził klient we wpisie na oficjalnym profilu Biedronki na Facebooku
"Afera kalafiorowa" rozzłościła klientów sklepów sieci Biedronka
"Afera kalafiorowa" rozzłościła klientów sklepów sieci Biedronka123RF/PICSEL
Kupując kalafiora, płacimy również za łodygi i liście, które nie nadają się do jedzenia
Kupując kalafiora, płacimy również za łodygi i liście, które nie nadają się do jedzenia123RF/PICSEL

Interia sprawdza, czy klienci obrywają liście z kalafiora

Niektórzy klienci sieci sklepów Biedronka nie chcą płacić za części warzyw, które są niejadalne
Niektórzy klienci sieci sklepów Biedronka nie chcą płacić za części warzyw, które są niejadalnePiotr KamionkaEast News
Jeśli kupuję kalafiora, to co obchodzi Biedronkę, czy po zaniesieniu do domu będzie on świeży, czy nie? Skoro obrywam niejadalne części, bo nie chcę płacić za coś, co i tak musi zostać wyrzucone do kosza, to chyba mam prawo zdecydować o tym, biorąc pod uwagę, że być może przez to będzie on już nieświeży. Ale niech Biedronka nie zabiera mi możliwości decydowania o sobie
mówi Interii wyraźnie oburzony klient
''Zbliżenia'': Magdalena Lamparska o książce, kobiecej solidarności i spełnianiu marzeńINTERIA.PL