Interia na tropie kalafiorowej afery. Słowa pracownika sklepu Biedronka szokują

Czy klienci powinni mieć prawo obrywać niejadalne liście z kalafiora przed jego zważeniem i zakupem?
Czy klienci powinni mieć prawo obrywać niejadalne liście z kalafiora przed jego zważeniem i zakupem?123RF/PICSEL

Kalafiorowa afera w Biedronce

Zobacz również:

    Biedronkowe oszczędności wyglądają tak, że za kalafiora zapłaciłem 26 zł 9,99 za kg. Po odkrojeniu liści jak ważył w sklepie 2,65 kg, zrobiło się 1,7 kg. 10 zł zapłaciłem za liście. Czyste oszustwo
    stwierdził klient we wpisie na oficjalnym profilu Biedronki na Facebooku
    "Afera kalafiorowa" rozzłościła klientów sklepów sieci Biedronka
    "Afera kalafiorowa" rozzłościła klientów sklepów sieci Biedronka123RF/PICSEL
    Kupując kalafiora, płacimy również za łodygi i liście, które nie nadają się do jedzenia
    Kupując kalafiora, płacimy również za łodygi i liście, które nie nadają się do jedzenia123RF/PICSEL

    Interia sprawdza, czy klienci obrywają liście z kalafiora

    Niektórzy klienci sieci sklepów Biedronka nie chcą płacić za części warzyw, które są niejadalne
    Niektórzy klienci sieci sklepów Biedronka nie chcą płacić za części warzyw, które są niejadalnePiotr KamionkaEast News
    Jeśli kupuję kalafiora, to co obchodzi Biedronkę, czy po zaniesieniu do domu będzie on świeży, czy nie? Skoro obrywam niejadalne części, bo nie chcę płacić za coś, co i tak musi zostać wyrzucone do kosza, to chyba mam prawo zdecydować o tym, biorąc pod uwagę, że być może przez to będzie on już nieświeży. Ale niech Biedronka nie zabiera mi możliwości decydowania o sobie
    mówi Interii wyraźnie oburzony klient
    ''Zbliżenia'': Magdalena Lamparska o książce, kobiecej solidarności i spełnianiu marzeńINTERIA.PL