Chwyty psychologiczno-marketingowe, które zachęcają do zakupów

Podczas zakupów warto być uważnym
Podczas zakupów warto być uważnymDaniel DmitriewAgencja FORUM
Merchandising to wywieranie wpływu na zachowanie klienta dzięki zabiegom psychologicznym
Merchandising to wywieranie wpływu na zachowanie klienta dzięki zabiegom psychologicznym123RF/PICSEL

Brak okien

Często kupujemy rzeczy, których w ogóle nie potrzebujemy
Często kupujemy rzeczy, których w ogóle nie potrzebujemy© Panthermedia

Relaksująca muzyka

Czasami dopiero w domu okazuje się, że daliśmy się nabrać w sklepie na sztuczki psychologiczne
Czasami dopiero w domu okazuje się, że daliśmy się nabrać w sklepie na sztuczki psychologiczne123RF/PICSEL

Przyjemny zapach

Układ asortymentu na półkach

Warto znać kilka zasad neuromarketingu, dzięki którym unikniemy niepotrzebnych wydatków
Warto znać kilka zasad neuromarketingu, dzięki którym unikniemy niepotrzebnych wydatków123RF/PICSEL

Świeżo wypiekane pieczywo

Obok pachnących bochenków chleba trudno przejść obojętnie
Obok pachnących bochenków chleba trudno przejść obojętnieDaniel DmitriewAgencja FORUM

Alkohol na końcu

Zdanowicz pomiędzy wersami. Odc. 23: Maja SablewskaKatarzyna ZdanowiczINTERIA.PL
zdjęcie
Oceń artykuł
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?