Chwyty psychologiczno-marketingowe, które zachęcają do zakupów

Podczas zakupów warto być uważnym
Podczas zakupów warto być uważnymDaniel DmitriewAgencja FORUM

Zobacz również:

    Merchandising to wywieranie wpływu na zachowanie klienta dzięki zabiegom psychologicznym
    Merchandising to wywieranie wpływu na zachowanie klienta dzięki zabiegom psychologicznym123RF/PICSEL

    Brak okien

    Często kupujemy rzeczy, których w ogóle nie potrzebujemy
    Często kupujemy rzeczy, których w ogóle nie potrzebujemy© Panthermedia

    Relaksująca muzyka

    Czasami dopiero w domu okazuje się, że daliśmy się nabrać w sklepie na sztuczki psychologiczne
    Czasami dopiero w domu okazuje się, że daliśmy się nabrać w sklepie na sztuczki psychologiczne123RF/PICSEL

    Przyjemny zapach

    Układ asortymentu na półkach

    Warto znać kilka zasad neuromarketingu, dzięki którym unikniemy niepotrzebnych wydatków
    Warto znać kilka zasad neuromarketingu, dzięki którym unikniemy niepotrzebnych wydatków123RF/PICSEL

    Świeżo wypiekane pieczywo

    Obok pachnących bochenków chleba trudno przejść obojętnie
    Obok pachnących bochenków chleba trudno przejść obojętnieDaniel DmitriewAgencja FORUM

    Alkohol na końcu

    Zdanowicz pomiędzy wersami. Odc. 23: Maja SablewskaKatarzyna ZdanowiczINTERIA.PL
    Oceń artykuł
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?