Ekspert Reserved

Podobają mi się Wasze ciuchy. Zdarzyło mi jednak się kupić u Was koszule której teraz nie można doprasować. Oddalam ja nawet do pralni (bo myślałam że robię coś nie tak) ale oni też nie potrafili jej wyprasować. Powinniście umieszczać na metkach informacje o takich mankamentach. Na mojej metce nic o problemach z prasowaniem nie wspomnieliście. Teraz tej koszuli nie można założyć - wygląda fatalnie:( Zdarza Wam się robić ciuchy z kiepskich tkanin i później klienci cierpią...To może obrócić się przeciwko Wam. - Kasia z Krakowa.

Kasiu, bardzo mi przykro, że nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań. Może tej koszuli nie należy prasować... W każdym razie mam nadzieję, że w związku z tym faktem, nie przestaniesz być klientką Reserved.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas