Ekspert Reserved

Witam. zanim zaczęłam regularnie kupować ubrania w waszej sieci sklepów najpierw śledziłam wasz rozwój i chyba tym najbardziej mnie zaimponowaliście, w związku z tym postanowiłam odwiedzić wasz sklep aby sprawdzić czym ci ludzie się zachwycają? I ... sama zaczęłam się zachwycać. Od tego czasu kupuję u was ubrania regularnie co miesiąc. W grudniu postanowiłam kupić jeden ze swetrów mojemu chłopakowi, który dotąd omijał sweterki szerokim łukiem. Ku mojej uciesze spodobał mu się bardzo. Pomimo kłopotliwego używania o którym przeczytałam na metce dopiero w domu (pranie ręczne, suszenie na leżąco) był zadowolony. Niestety po pierwszym praniu zgodnie ze wskazówkami, sweter strasznie się zmechacił i nawet Cocolino by nie pomogło :) Prezent okazał się niewypałem. Szczerze mówiąc od tego momentu kupuję już tylko bluzeczki które nie są w stanie się zdeformować albo zmechacić. A szkoda bo do tej pory miałam bardzo dobre zdanie o waszych produktach. - Natalia

Bardzo mi przykro, ze sweter nie spełnił Waszych oczekiwań. Mam nadzieję, że to wyjątkowy pech i nigdy więcej nie natraficie na takie problemy z naszymi artykułami.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas