Maluch z zespołem Downa nową twarzą słoiczków Gerbera

Lucas Warren ma tylko rok, a już stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych maluchów na świecie. Chłopczyk pokonał konkurencję liczącą 140 tys. dzieciaków i - jako pierwszy maluch z zespołem Downa w 91-letniej historii Gerbera - stał się twarzą kampanii reklamowej znanego producenta żywności dla najmłodszych. Rodzice małego Lucasa nie posiadają się z radości, a w wygranej swojego syna dopatrują się szans na zwiększenie świadomości na temat opieki nad osobami specjalnej troski. Chłopiec przez rok będzie pojawiał się w marketingowych działaniach marki Gerber.

article cover
East News

Maluch z zespołem Downa nową twarzą słoiczków Gerbera

Lucas Warren - nowa twarz kampanii reklamowych Gerbera /Warren/Gerber/Splash/East News
Lucas Warren - nowa twarz kampanii reklamowych Gerbera /Warren/Gerber/Splash/East News
Lucas Warren - nowa twarz kampanii reklamowych Gerbera /Warren/Gerber/Splash/East News
Lucas Warren - nowa twarz kampanii reklamowych Gerbera /Warren/Gerber/Splash/East News
+5
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas