Mikołaju, pobudka! Ikoniczna ciężarówka Coca-Cola rusza w trasę. Sprawdź, gdzie możesz ją zobaczyć
Płatna współpraca z Coca-Cola
Pierwsze płatki śniegu opadają na ziemię, w radiu coraz częściej słychać świąteczne przeboje, witryny sklepowe rozświetlają się blaskiem dekoracji. W telewizji pojawiają się ulubione klasyki, a w biurach – swetry z reniferami i śnieżynkami. To wszystko sygnały, które sprawiają, że pora obudzić wewnętrznego Mikołaja, który drzemie w każdym z nas.
Święta są wyjątkowym czasem, który przypomina o sile więzi międzyludzkich, bliskości oraz o wartości, jaką niesie ze sobą obecność drugiego człowieka. To moment, w którym możemy zatrzymać się, spojrzeć wokół i dostrzec tych, którzy potrzebują naszej uwagi i ciepła. Podkreślając niezwykłą moc życzliwości i efekt domina, jaki wywołuje, pamiętajmy jak ważne jest bycie razem oraz wzajemne wsparcie.
Urzeczywistniając tą pełną magii i dobra podróż, po raz kolejny, do polskich miast zawita świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Tegoroczna trasa rozpocznie się 6 grudnia we Wrocławiu. Następnie ciężarówka zawita do Lubina (7 grudnia), Łowicza (8 grudnia) i Torunia (19 grudnia). Piąte miasto zostanie natomiast wybrane w głosowaniu, które odbywa się w aplikacji Coca-Cola. Potrwa ono do 5 grudnia i może w nim wziąć udział każdy, kto ukończył 13 lat. Wystarczy ściągnąć aplikację, zagrać w grę zręcznościową i zagłosować.
Wybierać można spośród takich miejscowości jak Elbląg, Gorzów Wielkopolski, Świdnica, Ostrołęka, Grodzisk Mazowiecki, Piotrków Trybunalski, Puławy, Wieliczka, Zamość czy Tarnobrzeg. Wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia na oficjalnym profilu na Facebooku Coca-Cola oraz w aplikacji Coca-Cola w sekcji "News". Ostatni przystanek ciężarówki zaplanowany jest na 20 lub 21 grudnia.
Podczas każdego z przystanków, na odwiedzających będą czekały wyjątkowe atrakcje. Cel pozostaje jasny: to wspólna celebracja wyjątkowego czasu w gronie bliskich. Czyli coś szczególnie cennego i istotnego w dzisiejszym świecie, w którym coraz więcej osób zmaga się z samotnością.
Magia tego czasu, o czym niezmiennie i konsekwentnie przypomina Coca-Cola, kryje się nie w prezentach, ale w międzyludzkich relacjach i drobnych gestach dobroci. Potwierdza to zresztą hasło kampanii - "Świat potrzebuje więcej Mikołajów". Marka, której Mikołaj zawdzięcza swój współczesny wizerunek, nieustannie zachęca tym samym do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się magią życzliwości.
Uśmiech, ciepłe słowo, wspólnie spędzane chwile to małe gesty, które mają ogromną moc. Jeden uśmiech może poprawić dzień innym, ciepłe słowo - zainspirować do odwzajemnienia życzliwości, a chwile razem - przypomnieć o tym, co naprawdę ważne. Mikołajem niosącym dobro (nic nie rozprzestrzenia się równie szybko!) może zostać każdy. Wcale nie trzeba zapuszczać brody i przebierać się w czerwono-biały strój!
A może przy okazji obdarowywania innych warto pomyśleć o drobnych prezentach dla siebie? Na przykład własnej wirtualnej śnieżnej kuli w aplikacji Coca-Cola. Jak to zrobić? Wystarczy podzielić się ulubionym wspomnieniem z Mikołajem, które sztuczna inteligencja przekształci w unikalną animację. Co więcej, każdy, kto kupi napój biorący udział w promocji i zarejestruje kod spod nakrętki lub zawleczki w aplikacji, ma szansę wygrać... wycieczkę do Wioski Świętego Mikołaja w Rovaniemi oraz świąteczne gadżety i vouchery. Loteria potrwa do 20 grudnia, a szczegóły znajdziemy na stronie www.coca-cola.com/pl/pl.
Płatna współpraca z Coca-Cola