Mikołaju, pobudka! Ikoniczna ciężarówka Coca-Cola rusza w trasę. Sprawdź, gdzie możesz ją zobaczyć

Płatna współpraca z Coca-Cola

Pierwsze płatki śniegu opadają na ziemię, w radiu coraz częściej słychać świąteczne przeboje, witryny sklepowe rozświetlają się blaskiem dekoracji. W telewizji pojawiają się ulubione klasyki, a w biurach – swetry z reniferami i śnieżynkami. To wszystko sygnały, które sprawiają, że pora obudzić wewnętrznego Mikołaja, który drzemie w każdym z nas.

Coca-Cola od lat przypomina, że magia świąt kryje się nie w prezentach, ale w międzyludzkich relacjach
Coca-Cola od lat przypomina, że magia świąt kryje się nie w prezentach, ale w międzyludzkich relacjach materiały promocyjne

Święta są wyjątkowym czasem, który przypomina o sile więzi międzyludzkich, bliskości oraz o wartości, jaką niesie ze sobą obecność drugiego człowieka. To moment, w którym możemy zatrzymać się, spojrzeć wokół i dostrzec tych, którzy potrzebują naszej uwagi i ciepła. Podkreślając niezwykłą moc życzliwości i efekt domina, jaki wywołuje, pamiętajmy jak ważne jest bycie razem oraz wzajemne wsparcie.

Urzeczywistniając tą pełną magii i dobra podróż, po raz kolejny, do polskich miast zawita świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Tegoroczna trasa rozpocznie się 6 grudnia we Wrocławiu. Następnie ciężarówka zawita do Lubina (7 grudnia), Łowicza (8 grudnia) i Torunia (19 grudnia). Piąte miasto zostanie natomiast wybrane w głosowaniu, które odbywa się w aplikacji Coca-Cola. Potrwa ono do 5 grudnia i może w nim wziąć udział każdy, kto ukończył 13 lat. Wystarczy ściągnąć aplikację, zagrać w grę zręcznościową i zagłosować.

Wybierać można spośród takich miejscowości jak Elbląg, Gorzów Wielkopolski, Świdnica, Ostrołęka, Grodzisk Mazowiecki, Piotrków Trybunalski, Puławy, Wieliczka, Zamość czy Tarnobrzeg. Wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia na oficjalnym profilu na Facebooku Coca-Cola oraz w aplikacji Coca-Cola w sekcji "News". Ostatni przystanek ciężarówki zaplanowany jest na 20 lub 21 grudnia.

Podczas każdego z przystanków, na odwiedzających będą czekały wyjątkowe atrakcje. Cel pozostaje jasny: to wspólna celebracja wyjątkowego czasu w gronie bliskich. Czyli coś szczególnie cennego i istotnego w dzisiejszym świecie, w którym coraz więcej osób zmaga się z samotnością.

Magia tego czasu, o czym niezmiennie i konsekwentnie przypomina Coca-Cola, kryje się nie w prezentach, ale w międzyludzkich relacjach i drobnych gestach dobroci. Potwierdza to zresztą hasło kampanii - "Świat potrzebuje więcej Mikołajów". Marka, której Mikołaj zawdzięcza swój współczesny wizerunek, nieustannie zachęca tym samym do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się magią życzliwości.

Drobne gesty potrafią zmienić życie innych na lepsze
Drobne gesty potrafią zmienić życie innych na lepszemateriały promocyjne

Uśmiech, ciepłe słowo, wspólnie spędzane chwile to małe gesty, które mają ogromną moc. Jeden uśmiech może poprawić dzień innym, ciepłe słowo - zainspirować do odwzajemnienia życzliwości, a chwile razem - przypomnieć o tym, co naprawdę ważne. Mikołajem niosącym dobro (nic nie rozprzestrzenia się równie szybko!) może zostać każdy. Wcale nie trzeba zapuszczać brody i przebierać się w czerwono-biały strój!

A może przy okazji obdarowywania innych warto pomyśleć o drobnych prezentach dla siebie? Na przykład własnej wirtualnej śnieżnej kuli w aplikacji Coca-Cola. Jak to zrobić? Wystarczy podzielić się ulubionym wspomnieniem z Mikołajem, które sztuczna inteligencja przekształci w unikalną animację. Co więcej, każdy, kto kupi napój biorący udział w promocji i zarejestruje kod spod nakrętki lub zawleczki w aplikacji, ma szansę wygrać... wycieczkę do Wioski Świętego Mikołaja w Rovaniemi oraz świąteczne gadżety i vouchery. Loteria potrwa do 20 grudnia, a szczegóły znajdziemy na stronie www.coca-cola.com/pl/pl.

Płatna współpraca z Coca-Cola

materiały promocyjne
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas