GREEN B - zrównoważony rozwój według Benettona

Teraz jeden projekt i wspólny symbol opisuje wszystkie inicjatywy United Colors of Benetton i Sisley na rzecz "bardziej zielonego" i bardziej odpowiedzialnego świata.

GREEN B - zrównoważony rozwój według Benettona
GREEN B - zrównoważony rozwój według BenettonaINTERIA.PL/materiały prasowe

Z okazji Światowego Dnia Ziemi Benetton Group uruchamia projekt GREEN B, który łączy wszystkie inicjatywy firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju. Od pomysłu i wytworzenia produktu po łańcuch dostaw, od efektywności energetycznej po dbałość o potrzeby społeczności - ta wszechstronna wizja formalizuje zaangażowanie na rzecz środowiska i ludzi, co stanowi jedną ze stałych wartości firmy.

Odpowiedzialność społeczna jest nieodłącznym elementem Benetton Group i zawsze wyrażana jest poprzez sposób "prowadzenia działalności", który oparty jest na zasadach poszanowania środowiska i ludzi - na wszystkich poziomach - oraz w kampaniach komunikacyjnych w obronie praw człowieka.

W nadchodzących latach Benetton Group będzie dystrybuować bardziej zrównoważone produkty, tworzyć łańcuch dostaw, który będzie coraz bardziej przyjazny dla środowiska i praw pracowników oraz zwiększać wydajność swojej siedziby i sklepów w zakresie zużycia energii i gospodarowania odpadami - zgodnie z przykładem zrównoważonego sklepu we Florencji otwartego na początku marca 2021.

Od dziś wszystkie te inicjatywy mają flagę i symbol. GREEN B reprezentuje zrównoważoną tożsamość Benetton Group i jej pracowników.

"GREEN B jednoczy różne dusze Benettona. Zielony to kolor logo, które sprawiło, że marka popularna jest na całym świecie. B to inicjał nazwiska założycieli marki i również odnosi się do czasownika "być" - ponieważ bycie zrównoważonym jest częścią naszej istoty - podobnie jak pszczoła (ang. bee) - mały, pracowity i społeczny owad, bez którego cały ekosystem znalazłby się w kryzysie." - wyjaśnia Massimo Renon, CEO Benetton Group. "Od dzisiaj GREEN B jest ambasadorem zielonej duszy Benettona, symbolem wszystkiego, co rozumiemy jako  zrównoważone."

Pszczoła to logo projektu. Graficzna reinterpretacja kultowego logo - ściegu Benettona symbolizuje wkład każdej osoby w organicznie rozwijającym się ulu, czyli odzwierciedlenie zaangażowania firmy i jej pracowników w zrównoważony rozwój.

Projekt GREEN B będzie wykorzystywany we wszystkich miejscach styczności Benetton Group z konsumentem. Klienci znajdą ten symbol w sklepach, na platformach cyfrowych i na metkach odzieży, które odzwierciedlają wartości zawarte w projekcie. Projekt GREEN B zawarty będzie również w Raporcie Zintegrowanym - publikacji, w której spółka ilustruje, w jaki sposób strategia, zarządzanie i wyniki pozwalają na tworzenie wartości w krótkim, średnim i długim okresie, z poszanowaniem środowiska i ludzi.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas