Reklama

Reklama

Rihanna twarzą Gucci

Gwiazda muzyki r'n'b Rihanna została twarzą najnowszej kampanii domu mody Gucci, organizowanej we współpracy z organizacją UNICEF.

20-letnia piosenkarka, znana z hitu "Umbrella", reklamuje kolekcję ubrań i dodatków o nazwie "Tattoo Heart". Motywem przewodnim na projektach są serca, kwiaty i gwiazdy.

Reklama

25 proc. dochodów ze sprzedaży produktów promowanych przez Rihannę zostanie przekazana na rzecz organizacji UNICEF, pomagającej ubogim dzieciom i matkom na całym świecie.

Dyrektor kreatywna domu mody Gucci Frida Giannini wyjaśniła, że do wzięcia udziału w projekcie zaproszono właśnie Rihannę ze względu na jej "silną osobowość". - Artystka i zarazem piękna kobieta to idealna postać dla tej kampanii - powiedziała Giannini. - Praca z UNICEF to dla mnie wielki honor - przyznała artystka. Kampania rozpocznie się w grudniu.

Dowiedz się więcej na temat: UNICEF | Rihanna | Gucci

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje