Reklama

Reklama

Celine Dion chce stworzyć własną markę lifestyle'ową

48-letnia piosenkarka idzie w ślady takich gwiazd jak Gwyneth Paltrow, Reese Witherspoon czy Ellen.

48-letnia piosenkarka idzie w ślady takich gwiazd jak Gwyneth Paltrow, Reese Witherspoon czy Ellen i zamierza wypuścić na rynek własną linię artykułów do domu, sportowych ubrań, dodatków, okularów, kosmetyków i produktów podróżniczych.

Dell Furano, dyrektor naczelny Epic Rights - firmy, z którą gwiazda pracuje nad nowym projektem - powiedział w rozmowie z "Billboard":

Reklama

- Na poziomie globalnym artyści muszą łączyć różne płaszczyzny - muzykę, występy, trasy koncertowe, strony internetowe, media społecznościowe - więc stworzenie marki lifestylowej było czymś naturalnym dla Celine w tym momencie jej kariery, w szczególności dlatego, że będą to jej autorskie projekty.

Marka nie ma jeszcze nazwy, ale w planach jest wypuszczenie w przyszłym roku na rynek produktów, które będą opierać się na wartościach bliskich sercu Celine - rodzinie, muzyce, rozrywce i stylu.

Dell Dodał: - To bardzo dobrze zorganizowany i przemyślany projekt. To, co wyróżnia go od innych to prosta zasada: ten projekt to cała Celine.

Mąż Celine - René Angélil - zmarł w styczniu w wieku 73 lat po walce z rakiem gardła. Piosenkarka wyznała wcześniej, że chciałaby, aby ich dzieci - pięcioletnie bliźnięta Nelson i Eddy oraz 15-letni René-Charles - wiedziały, że trzeba żyć dalej.

Powiedziała: - Chcę pokazać moim dzieciom, że ich matka jest silna. René zawsze powtarzał, że trzeba żyć dalej. Mam 48 lat i straciłam miłość mojego życia. Bardzo za nim tęsknię, ale nie tęsknię za René z czasów choroby, tylko za René z jego najlepszego okresu. Nie mogę być samolubna. Trzeba pozwolić ludziom odejść. Czuję spokój.

-  Pozostawił za sobą swoją siłę. Każdego dnia jest z nami, mimo iż nie fizycznie. Jestem wdzięczna za to, że już nie cierpi.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje