Reklama

Reklama

Bigos wegetariański

Najważniejszym i najzdrowszym zarazem składnikiem bigosu jest kiszona kapusta. Wypróbuj nasz przepis w wersji bezmięsnej. Smakuje równie dobrze, jak tradycyjny, a jest bardziej lekkostrawny.

Składniki:

  • słoik kapusty kiszonej
  • 1 burak
  • 1 cebula
  • 1 jabłko
  • ½ papryki
  • cukinia
  • kminek
  • bulion warzywny
  • ziele angielskie
  • liść laurowy
  • olej
  • sól
  • pieprz
  • koperek


Sposób przygotowania:

Reklama

Kapustę opłukać, aby nie była za kwaśna. Cebulę i cukinię obrać i wraz z papryką podsmażyć na oleju, wrzucić do kapusty. Doprawić całość przyprawami, gotować, aż kapusta zmięknie. Buraka ugotować oddzielnie, zetrzeć na grubej tarce.

Jabłko obrać i zetrzeć na grubej tarce. Wiórka z buraka i jabłka dodać pod koniec gotowania do kapusty. Jeszcze raz doprawić do smaku. Gotowy posypać siekanym koperkiem, podawać na gorąco z bezglutenowym pieczywem, ryżem lub ziemniakami.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje