Reklama

Reklama

Grzanki z jajkiem i awokado

To połączenie niemal idealne - jajko kurze i awokado. Świętnie dopełniają się w smaku, a do tego są istną bombą witaminową dla naszego organizmu. Zarówno jajko, jak i awokado zawierają szereg witamin i wartości odżywczych. Podane na chrupiących grzankach na śniadanie, dodadzą Ci energii na cały dzień.


Składniki

  • 1 dojrzałe awokado
  • 2 kurze jajka
  • pieczywo typu weka lub jedna bagietka francuska
  • pół łyżeczki ziaren czarnuszki
  • pomidor
  • sól, pieprz
  • oliwa z oliwek

Pieczywo pokrój na małe kromki i skrop oliwą z oliwek z obydwu stron. Ułóż na blaszce do pieczenia, uprzednio wyłożonej papierem do pieczenia. Włóż pieczywo na rozgrzanego do 150 stopni Celsjusza piekarnika i wyciągnij, gdy grzanki już się zarumienią. 

Jajka kurze ugotuj na twardo lub półtwardo (według uznania). W tym czasie umyj i obierz awokado. Pokrój je w cienkie plasterki. Po ugotowaniu jajka, ostudź je po zimną wodą i obierz ze skorupki, a następnie pokrój w plastry. 

Na jeszcze ciepłe grzanki ułóż plastra awokado i jajko oraz pokrojonego w plastry pomidora. Posyp wszystko czarnuszką, dopraw solą i pieprzem. 

***
Zobacz również: 


Przekaż 1% na pomoc dzieciom - darmowy program TUTAJ>>>     

Reklama

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: jaja | awokado | grzanki | śniadanie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy