Reklama

Reklama

Pożywny omlet owsiany

Mało znany sposób na jajeczne śniadanie. Zdrowe, sycące i z wysoką zawartością błonnika. Z ulubionymi dodatkami smakuje obłędnie, a przy okazji dostarcza mnóstwo energii na cały poranek. Tradycyjna wersja nie ma z nim szans!

Czas przyrządzenia: 15 minut
Składniki dla: 1-2

Składniki

  • 3 jajka
  • 2-3 łyżki płatków owsianych
  • masło
  • czosnek granulowany
  • pieprz
  • sól

Jajka przelej do miski i rozbij widelcem na gładką masę. Dodaj płatki owsiane, które możesz wcześniej delikatnie zblendować lub posiekać. Mogą być też w całości. Dopraw solą, pieprzem i czosnkiem granulowanym, a następnie dobrze wymieszaj.

Gotową masę przelej na rozgrzaną patelnię z odrobiną rozpuszczonego masła. Po kilku minutach przerzuć na drugą stronę i dodaj ulubione składniki – wędlinę, pomidora czy kiełki. Całość możesz posypać startym serem.

Omlet podawaj złożony na pół. Koniecznie udekoruj zieleniną.

Rozlicz PIT online już teraz lub pobierz darmowy program

***


Zobacz także:

Reklama

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje