Reklama

Reklama

Sezon na kiełki

Pod koniec zimy, gdy brakuje nam witamin, warto wprowadzić kiełki do codziennego menu.

Do czego je dodać

1. Kiełki grochu

Reklama

Delikatne i lekko słodkawe, doskonale nadają się jako dodatek do surówek, sałatek oraz kanapek.

2. Kiełki rzeżuchy

Mają charakterystyczny, lekko pikantny smak i wyrazisty zapach; świetne do surówek, kanapek, przystawek - zwłaszcza z jajek.

3. Kiełki słonecznika

Spore, chrupiące, o łagodnym smaku. Znakomite do sałatek, jako składnik warzywnych roladek oraz rozmaitych dekoracji.

Czy wiesz, że

  • Mają dużo wartości! Kiełki zawierają witaminy z grupy B, witaminę C (1/2 szkl. kiełków lucerny ma jej tyle, ile 6 szkl. soku z pomarańczy), D, E, K, PP oraz żelazo, fosfor, wapń, magnez, potas, cynk, jod, mangan, selen.
  • Wzmacniają i chronią! Obniżają m.in. poziom złego cholesterolu, chronią przed działaniem wolnych rodników, regulują trawienie. Wzmacniają włosy, skórę oraz paznokcie.


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje