Reklama

Reklama

Surówka z serem i koprem włoskim

Zdrowa przekąska.

Składniki:

  • koper włoski
  • garść rukoli
  • 20 dag sera cheddar
  • główka młodej kapusty
  • 2 świeże zielone ogórki
  • 2 łyżeczki sezamu
  • 5 łyżek oleju
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • łyżeczka miodu
  • łyżeczka musztardy
  • sól
  • pieprz

Przygotowanie:

1. Warzywa umyj, osusz. Sezam upraż na suchej patelni. Kapustę poszatkuj na drobne paski. Ser zetrzyj na tarce o grubych oczkach. Koper włoski pokrój w słupki. Ogórki obierz ze skórki, pokrój w kostkę.

Reklama

2. Do miski wrzuć kapustę, koper włoski, ogórki, ser i sezam.

3. Do słoiczka wlej pół szklanki bardzo ciepłej wody. Dodaj miód i musztardę, zakręć słoik i potrząsaj nim przez chwilę, by wszystkie składniki rozpuściły się w wodzie. Wlej olej, dokładnie wymieszaj. Sosem polej warzywa, całość przypraw solą i pieprzem, delikatnie wymieszaj.

4. Surówkę możesz podać jako dodatek do drugiego dania albo jako przekąskę z grzankami lub pieczywem czosnkowym.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje