Trzy koktajle Ewy Chodakowskiej

Trenerka Ewa Chodakowska podrzuca swoim fankom dietetyczne porady. Jak radzi, dobrze jest wiosną wzbogacić koktajle owocowe o świeże warzywa.

"Na dzień dobry przemycany warzywa do koktajli. Jeżeli posmakują ci te propozycje, porcję danego warzywa zawsze możesz zwiększyć" - pisze na Facebooku Chodakowska. Warto sięgnąć po te zdrowe propozycje, biorąc pod uwagę bogactwo witamin w nich zawarte, o czym wspomina też trenerka.

Reklama

Pierwszą propozycją jest koktajl owocowo-buraczkowy. Aby go przygotować, potrzebujemy: 

Składniki

  • 1/4 średniego buraka
  • małe jabłko
  • małą gruszkę np. odmiany konferencja
  • 2 łyżeczki migdałów
  • 1/2 szklanki mleka migdałowego

"Zmiksuj owoce z mlekiem i migdałami. Następnie dodaj cząstki buraczków i zmiksuj ponownie. Koktajl jest dobrym źródłem witamin B2 i E" - informuje Chodakowska.

Drugą propozycją na witaminowy, owocowo-warzywny koktajl jest zielony koktajl z marchewką. W tym koktajlu powinny się znaleźć: 

Składniki

  • szpinak (40 g)
  • mała marchew
  • 1/2 mango
  • łyżeczka oleju kokosowego oraz szczypta pieprzu cayenne

Obraną marchewkę kroimy w cząstki. Wszystkie składniki miksujemy. Porcja takiego koktajlu zawiera dużą dawkę witamin C i A, zwanych witaminami młodości.

Ewa Chodakowska proponuje jeszcze przygotowanie koktajlu o nazwie "Moc pietruszki". Do jego przygotowania potrzebujemy: 

Składniki

  • garść natki pietruszki (ok. 40 g)
  • mały korzeń pietruszki
  • łyżkę orzechów pistacjowych bez soli
  • średniej wielkości jabłko
  • sok ze świeżej cytryny

Korzeń pietruszki obieramy i kroimy w cząstki. Wszystkie składniki miksujemy. "Ten koktajl to rewelacyjne źródło witamin C i B6" - podkreśla Chodakowska.

Trenerka zapowiada też nową pozycję książkową: "wkrótce ukarze się książka z moimi koktajlami.. +Sto przepisów+ na każdą kieszeń i dla każdego członka rodziny" - wyjawia Chodakowska. (PAP Life)

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje