Reklama

Reklama

Żółte talarki dyniowo - ziemniaczane

Właśnie rozpoczął się sezon na dynię. Warzywo to nie dość , że jest bardzo zdrowe - zawiera beta-karoten, chroniący przed wolnymi rodnikami, ma wysoką zawartość cynku, lecytyny, potasu i kwasu foliowego, to jeszcze jest niskokaloryczne.

Dynia zwiększa przemianę materii oraz wpływa korzystnie na mózgu. Oto jeden z pomysłów na potrawę z nią w roli głównej!

Składniki:
 

  • 20 dkg gotowanej dyni
  • 2 jajka,
  • duży ziemniak,
  • żółta  cebulka,
  • przyprawa warzywna,
  • sól,
  • pieprz,
  • mąka bezglutenowa lub 1 łyżka maki ziemniaczanej
  • łyżeczka curry


Sposób przygotowania:

Dynię zmiksować z jajkami, przyprawą warzywną, dodać sól i ewentualnie odrobinę pieprzu. Ziemniaka obrać, zmiksować, odcisnąć sok. Cebulkę obrać, pokroić drobno, posypać curry, podsmażyć dodać do masy dyniowej. Dodać mąkę, aby ciasto było gęste. Smażyć na złoty kolor. Podawać z surówką, sosem lub same.

Reklama

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy