La Mania - szykowny minimalizm uwielbiany przez gwiazdy

Maffashion ceni markę Joanny Przetakiewicz za umiejętne podkreślanie kobiecości, Natalia Siwiec za ponadczasowość, a Katarzyna Warnke - za najbardziej seksowny look na polskim rynku. La Mania to połączenie klasyki, elegancji i luksusu, które podbiło serca gwiazd.

La Mania bez wątpienia należy do ścisłej czołówki marek odzieżowych uwielbianych przez polskie gwiazdy. Inspirowane sztuką, minimalistyczne i niezwykle eleganckie projekty Joanny Przetakiewicz regularnie pojawiają się na czerwonym dywanie, wzbudzając na ogół duże zainteresowanie mediów. Siła La Manii zdaje się tkwić w tym, że jej ubrania nie bazują na kontrowersyjnych, ekstrawaganckich rozwiązaniach, a zamiast szokować - zwracają uwagę klasycznym i ponadczasowym designem oraz dużą dbałością o detale.

Reklama

O marce pisał niegdyś brytyjski "Vogue", polecał ją sam Karl Lagerfeld, a wśród jej wiernych klientek znajdują się najpopularniejsze postaci show-biznesu. Nie tylko zresztą polskiego. Zagraniczne gwiazdy również dostrzegły walory kreacji La Manii, doceniając ich szyk i wysoką jakość wykonania. Widywane w nich były niejednokrotnie m.in. Paris Hilton, Karolina Kurkova czy Ellie Goulding, co bez wątpienia zapewniło marce rozgłos i uznanie, dzięki którym podbicie zagranicznych rynków, o czym marzy Przetakiewicz, wydaje się być coraz bardziej realne.

Huczna impreza La Mania Mind Blow Party, która odbyła się we wtorek w samym centrum Warszawy, była okazją do zaprezentowania kolekcji oraz świętowania obchodzonych niedawno przez Przetakiewicz 50. urodzin w towarzystwie zaprzyjaźnionych gwiazd i wiernych klientów La Manii. Motywem przewodnim wyjątkowego wydarzenia była charakterystyczna dla estetyki marki kompilacja barw czerni, czerwieni i bieli, słusznie utożsamianych z modową klasyką i ponadczasową elegancją, którym La Mania hołduje od samego początku.

Za co cenią ją najwierniejsze, a z całą pewnością najcenniejsze wizerunkowo klientki? "Za konsekwencję, kobiecość, za taką wyczuwalną siłę, którą dostrzegam w tej marce. Jest bardzo nastawiona na to, by kobiety czuły się w tych kreacjach naprawdę wyjątkowo" - mówi PAP Life Maffashion. Blogerka przyznaje, że zdarza jej się sięgać po ubrania La Manii, gdyż perfekcyjnie podkreślają kobiecość i umiejętnie wydobywają jej piękno.

Podobnego zdania jest Katarzyna Warnke, która w projektach polskiej marki dostrzega przede wszystkim nieczęsto spotykaną w ofercie innych projektantów zmysłowość. "Cenię La Manię za chyba najseksowniejszy look na polskim rynku. Doceniłam ją wyraźnie poprzez film +Kobiety mafii+, gdyż sprawiłam, że moja postać ukochała kreacje tej marki. Zwróciłam się do La Manii z prośbą o to, by zadbała o kostiumy dla mojej postaci i tak się stało. Świetnie mi się chodziło w tych rzeczach, a projekty Joanny Przetakiewicz doskonale pasowały do mojej bohaterki - kobiety silnej, pewnej siebie, mocno eksponującej swoją seksualność" - zdradza aktorka.

Natalia Siwiec z kolei docenia ich uniwersalność i ponadczasowy charakter. "Wszystkie projekty, a głównie sukienki, są po prostu ponadczasowe. Sukienki La Manii nawet sprzed kilku lat wciąż są modne, a ja za każdym razem, gdy je zakładam czuję, że wyglądam w dobrze i z klasą" - zapewnia.

La Mania to bezsprzecznie jedna z najwyżej ocenianych w branży marek odzieżowych, uwielbianych przez ceniące elegancję i klasyczne kroje kobiety oraz rodzime gwiazdy. Potrafi łączyć najnowsze trendy z nieprzemijającą klasyką utrzymaną w duchu minimalizmu i prostych form. Według samej dyrektor kreatywnej Joanny Przetakiewicz kwintesencją kobiecości jest wiara w siebie, którą jej projekty mają eksponować. "Kobieta La Manii to kobieta szczęśliwa, spełniona, kochająca i kochana. Kobieta, która wierzy w siebie. Bo nie ma gorszej stylizacji niż być ubraną w niepewność" - przekonuje. (PA Life)

autorka: Iwona Oszmaniec

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje