„Pan tu nie stał” wyrusza na wieś. Letnia kolekcja - Agroturystyka
W sezonie letnim 2016 r. marka Pan tu nie stał oferuje swoim klientom kawałek wsi pod postacią ubrań i akcesoriów z kolekcji o nazwie "Agroturystyka". I choć kalendarzowe lato dopiero się zaczęło, w sklepach PTNS trwa już na dobre.
Co przeciętnemu "miastowemu" kojarzy się z latem? Chorwacja, Tunezja, Egipt? Chyba większość odpowie zgodnie: wieś! Czy to pola, lasy, czy jeziora, a może po prostu działka u babci (której młoda kapustka z koperkiem nie ma sobie równych!) - to z wypoczynkiem poza miastem kojarzą się wakacje.
Kolekcja "Agroturystyka" przywodzi na myśl sielankową atmosferę łąk i pól. Romantyczne, zakotwiczone w polskim krajobrazie motywy graficzne - mlecze, sitowie, bociany na mokradłach, pomidory czy... buraki przywołują na myśl wakacje na wsi, beztroskę i idylliczną atmosferę. W takim też miejscu odbyła się sesja zdjęciowa do kolekcji - bezpretensjonalna, nietuzinkowa, a zarazem tak oczywista, jak niezaprzeczalne uroki wsi. Autorką fotografii jest Sonia Szóstak.
Pomimo romantyzmu sesji wizerunkowej kolekcji, na ubraniach Pan tu nie stał nie może zabraknąć humorystycznych haseł, np. "Nowa Wieś Pany" (z rysunkiem i rozkładem przystanku), "Agrobiznes - sprzedaż za waluty wymienialne" i grafik, jak krzesło kempingowe, rower wodny czy burak cukrowy, a także pomysłowych przypinek, m. in. z żuczkiem gnojarzem.
W skład kolekcji wchodzą koszulki damskie i męskie z ww. motywami i napisami, letnie czapki z daszkiem, legginsy i koszulowe sukienki, bluzy i przypinki. Choć motywy na ubraniach są typowo letnie, znajdą się w niej również cieplejsze ubrania, które przez cały rok mogą kompensować mieszczanom braki wiejskiej sielanki. Bestsellerami kolekcji "Agroturystyka" okazały się koszulka w bociany, koszulki z wzorami pomidorów, rowerem wodnym, burakiem cukrowym i dzikiem, damska długa koszula-tunika w mlecze i bluza w bociany. Kolekcja jest dostępna w sklepach stacjonarnych marki w Warszawie, Krakowie i Łodzi oraz w sklepie online.