W pociągu nie działa klimatyzacja? Możesz wnioskować o zwrot pieniędzy

Karolina Woźniak

Karolina Woźniak

W przedziale nie działa klimatyzacja? Masz prawo do wniesienia reklamacji
W przedziale nie działa klimatyzacja? Masz prawo do wniesienia reklamacjiMaruta Dmitri123RF/PICSEL

Przedział jak piekarnik. Pięciogodzinna męczarnia w PKP

Niesprawna klimatyzacja w pociągu. Gdzie zgłosić reklamację?

  • nazwę oraz adres siedziby PKP Intercity,
  • imię i nazwisko oraz adres zamieszkania składającego reklamację,
  • załączoną kopię dokumentu dotyczącego zawarcia umowy przewozu (tj. bilet na przejazd) lub dane określone przez przewoźnika, pozwalające zidentyfikować zawartą umowę przewozu,
  • tytuł i uzasadnienie reklamacji,
  • kwotę roszczenia (oddzielnie dla każdego dokumentu przewozowego),
  • numer rachunku bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności,
  • podpis uprawnionego lub podróżnego - w przypadku reklamacji wnoszonej w formie pisemnej.
Wielka likwidacja budynków z PRL. Marcin Wojdak: Znika analogowa PolskaAleksandra SuławaINTERIA.PL