Krakowska Galeria Kazimierz zmienia swój wizerunek

Jedna z najstarszych krakowskich galerii handlowych przechodzi metamorfozę. Nowe logo, modernizacja wnętrza i kampania reklamowa z udziałem ambasadorki obiektu – Alicji Bachledy-Curuś, to tylko część działań, które mają pozwolić klientom odkryć Galerię Kazimierz na nowo.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ATM Grupę, klientów do galerii przyciągają nie tylko zakupy. Potencjalni kupujący przychodzą tam, by spotkać się ze znajomymi (49,5%), szukają kontaktu z kulturą, chcą się zainspirować (40%), by wiedzieć co jest modne i na czasie.

Reklama

Chcąc odpowiedzieć na te potrzeby, właściciele Galerii Kazimierz postanowili przeprowadzić w obiekcie prawdziwą rewolucję.

Zmiany te, już zaczęły się dokonywać. W ciągu ostatnich miesięcy w obiekcie przeprowadzono remont parkingu i modernizację części toalet.-

-Wkrótce będziemy jedynym miejscem w Krakowie dysponującym tak szeroką ofertą usług dla naszych klientów zlokalizowanych na parkingu Galerii. Mogę wymienić m.in miejsca postojowe z szafkami dla motocyklistów, stacje ładownia pojazdów elektrycznych, punkty samoobsługowej naprawy rowerów czy specjalną myjkę ręczną przystosowaną do czyszczenia jednośladów. To jest początek zmian, które są ukierunkowane na zapewnienie jeszcze wyższej jakości usług dla naszych klientów - mówi Paweł Kotlarski, dyrektor Galerii Kazimierz.

Modernizacja parkingu i toalet to tylko pierwszy krok, na drodze do wielkich zmian, które zapowiadają właściciele Galerii.

- Będziemy jeszcze bardziej modowi, jeszcze bardziej krakowscy, jeszcze bardziej przyjaźni i skupieni na pragnieniach naszych klientów- mówi Dominika Musialik, marketing manager.

Zespół zarządzający Galerią Kazimierz wierzy, że w budowaniu wizerunku obiektu jako miejsca nowoczesnego, odpowiadającego na potrzeby współczesnych kobiet pomoże jego usytuowanie w dzielnicy Kazimierz - wielu Krakowianom kojarzące się z miejscem powstawania trendów.

Kampanię promocyjną będzie wspierać Alicja Bachleda-Curuś, która rozpoczęła właśnie swoją współpracę z Galerią. Aktorka będzie nie tylko Ambasadorką Galerii, ale również uświetni swoją obecnością wydarzenia, szczególnie te związane ze sztuką i CSR.

Nowym logo i udziałem Ambasadorki w kampanii składamy obietnicę zmian.-Utrwalamy ten wizerunek mocnymi kampaniami outdoorowymi, ale też zmianą oferty Galerii i ciekawymi wydarzeniami - podsumowuje Dominika Musialik, marketing manager.  


Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje