Reklama

Reklama

Pięć powodów by napinać brzuch

Ten prosty nawyk może przynieść dużo korzyści dla zdrowia i urody. Ale uwaga – musi być prawidłowo wykonywany, bo nie chodzi o zwykłe wciąganie brzucha!

By napiąć brzuch tak, jak radzą fizjoterapeuci, wyprostuj się i wyobraź sobie, że chcesz zbliżyć pępek do kręgosłupa. Powinnaś wyraźnie poczuć pracujące mięśnie. Oddychaj przy tym normalnie, nie zatrzymuj powietrza, tak jak przy zwykłym wciąganiu brzucha. 

Reklama

1. Wyszczuplisz talię. Samo napięcie mięśni brzucha potrafi optycznie zmniejszyć obwód w pasie nawet o kilka centymetrów! 

2. Mocniej staniesz na nogach. Mięśnie brzucha pomagają utrzymać równowagę i stabilność. 

3. Zmniejszysz ból kręgosłupa. Będzie on lepiej podtrzymywany przez gorset mięśniowy. 

4. Unikniesz wypadania dysku. Nawyk napinania głębokich mięśni brzucha wykorzystuj, gdy masz podnieść coś ciężkiego. 

5. Wyprostujesz plecy. Odejmiesz sobie lat - garbienie się ich dodaje!  

***

#POMAGAMINTERIA

Inżynierowie wywodzący się z Politechniki Śląskiej prowadzą zrzutkę na bramy odkażające dla szpitali. Chcą postawić ich co najmniej dziesięć, uruchomili już działający prototyp. Możesz im pomóc i wesprzeć szpitale w walce z epidemią koronawirusa.

Sprawdź szczegóły >>

W ramach akcji naszego portalu #POMAGAMINTERIA łączymy tych, którzy potrzebują pomocy z tymi, którzy mogą jej udzielić. Znasz inicjatywę, która potrzebuje wsparcia? Masz możliwość pomagać, a nie wiesz komu? Wejdź na pomagam.interia.pl i wprawiaj z nami dobro w ruch!




Tekst pochodzi z magazynu

Tina

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje