Rio: Reprezentacja uchodźców błyszczała na ceremonii otwarcia

​Przed rozpoczęciem Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 członkowie Reprezentacji Uchodźców gościli w znajdującym się na terenie Wioski Olimpijskiej Salonie P&G, gdzie skorzystali z serii zabiegów kosmetycznych i pielęgnacyjnych.

Po raz pierwszy w historii, grupa sportowców wystąpiła na Letnich Igrzyskach Olimpijskich pod flagą olimpijską. Członkowie tej reprezentacji pochodzą z różnych krajów i startują w różnych dyscyplinach sportowych, ale łączy ich jedna rzecz: są uchodźcami. W Brazylii reprezentują uchodźców z całego świata - grupę ponad 60 milionów ludzi, którzy stracili domy w wyniku konfliktów zbrojnych, prześladowań.

Reklama

Każdy członek tej olimpijskiej drużyny uchodźców przywiózł ze sobą bagaż doświadczeń - a teraz stają przed nowymi wyzwaniami, gdy oczy całego świata zwrócone są w ich stronę. By mogli się zrelaksować i przygotować do czekających ich zmagań, P&G zaprosiło ich do Salonu P&G znajdującego się na terenie Wioski Olimpijskiej.

Czekali tam na nich styliści P&G, którzy za pomocą produktów takich marek jak Pantene, Aussie, Gilette czy Head&Shoulders, zadbali o ich wygląd i samopoczucie. Jeśli ich uśmiechnięte twarze są jakimkolwiek wyznacznikiem, można z łatwością stwierdzić, że sportowcy docenili tę odskocznię od olimpijskich wyzwań.


O P&G i kampanii olimpijskiej "Dziękuję Ci Mamo"

Procter&Gamble, jako wieloletni partner ruchu olimpijskiego, prowadzi różne działania wspierające zarówno profesjonalnych sportowców, jak i przyszłych olimpijczyków. Kampania “Dziękuję Ci Mamo" prowadzona w ramach Igrzysk Olimpijskich jest projektem, który swoją światową premierę miał w trakcie Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012 roku, a teraz trwa jego 3 edycja.

Idea kampanii olimpijskiej P&G "Dziękuję Ci Mamo" zrodziła się z przekonania, że za sukcesem każdego dziecka stoi jego mama, która poprzez pomoc, codzienne wsparcie oraz bycie wzorcem, umożliwia rozwój potencjału dziecka. Kampania jest ukłonem i podziękowaniem za ciężką pracę oraz codzienne zaangażowanie mam. Kampania podkreśla też kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt.

Specjalnie dla Mam olimpijczyków, na czas Igrzysk Olimpijskich, w Rio został stworzony P&G Family Home - miejsce, w którym o ich wygląd i komfort zatroszczy się zespół specjalistów. P&G nie zapomniało też o najważniejszych bohaterach. O fryzury i makijaże sportowców zadbają styliści P&G w zlokalizowanym w Wiosce Olimpijskiej Salonie P&G. Każdy ze sportowców będzie mógł się poddać różnym zabiegom, dzięki którym nie tylko będą mogli się zrelaksować, lecz także świetnie wyglądać na podium i przed kamerami.




Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje