Sandra Kubicka stworzyła perfumy dla Kontigo
Sandra Kubicka – znana modelka i osobowość telewizyjna – stworzyła przy współpracy z siecią sklepów kosmetycznych Kontigo autorskie perfumy All Day i All Night. Nowe zapachy sygnowane nazwiskiem gwiazdy są inspirowane kontrastującymi obliczami kobiecej natury. Produkty są dostępne w sprzedaży online sieci Kontigo od 22 czerwca. Na półki sklepów stacjonarnych trafią z początkiem lipca.
"Zdobywam dzień, uwodzę noc" to hasło przewodnie premierowych zapachów Sandry Kubickiej zaprojektowanych wspólnie z ekspertami Kontigo - sieci sklepów kosmetycznych dla współczesnych kobiet.
Inspiracją do powstania All Day i All Night są kontrastujące idee i definicje kobiecości, a same zapachy odzwierciedlają barwną osobowość modelki.
- My, kobiety, potrafimy być z jednej strony pełne dziewczęcego uroku i delikatności, a z drugiej - emanować pewnością siebie i zmysłowością. Mamy różne, fascynujące oblicza. Moim celem było stworzenie takich kompozycji zapachowych, które wydobędą to kontrastujące piękno i zaprezentowanie produktu, który podkreśli atuty każdej z nas - mówi Sandra Kubicka.
W pracach nad perfumami wspierali gwiazdę jej bliscy. Towarzyszyli jej w wyborze kompozycji zapachowych najbardziej trafnie ukazujących jej charakter, a także w czasie sesji zdjęciowej i podczas nagrania spotu reklamującego nową markę.
- Sandra angażowała się całym sercem w każdy etap tworzenia All Day i All Night. Miała wpływ na wszystkie elementy, jak logo czy opakowanie. Zależało jej, by nie był to produkt jedynie sygnowany jej nazwiskiem, ale autorskie perfumy, z którymi może się faktycznie utożsamiać - mówi Aneta Nowakowska z Kontigo odpowiedzialna za stworzenie marki perfum All Day i All Night
Przebojowa za dnia, zmysłowa nocą
All Day to woda perfumowana na dzień, urzekająca głębią eleganckiego zapachu wanilii połączonego z aromatem nut owocowych, paczuli i drzewa sandałowego. Zapach pozytywnie nastraja, dodaje energii i przebojowości, przywodząc na myśl rozgrzewające promienie słońca. Uzupełnieniem linii All Day będzie mgiełka zapachowa z drobinkami. Z kolei magnetyczna kompozycja kwiatowo-orientalna All Night, z wyraźnym akcentem wanilii, jaśminu i pieprzu oraz dodatkiem płatków złota to kwintesencja nowoczesnej i niezależnej kobiety. Podkreśla zmysłowe, uwodzicielskie i odrobinę pikantne oblicze kobiecej natury.
Oba zapachy są dostępne w objętości 30 i 50 ml. Cena: 119 i 149 zł.