Sandra Kubicka stworzyła perfumy dla Kontigo

Sandra Kubicka – znana modelka i osobowość telewizyjna – stworzyła przy współpracy z siecią sklepów kosmetycznych Kontigo autorskie perfumy All Day i All Night. Nowe zapachy sygnowane nazwiskiem gwiazdy są inspirowane kontrastującymi obliczami kobiecej natury. Produkty są dostępne w sprzedaży online sieci Kontigo od 22 czerwca. Na półki sklepów stacjonarnych trafią z początkiem lipca.

Autorskie perfumy Sandry Kubickiej stworzone dla sieci Kontigo
Autorskie perfumy Sandry Kubickiej stworzone dla sieci Kontigomateriały prasowe

"Zdobywam dzień, uwodzę noc" to hasło przewodnie premierowych zapachów Sandry Kubickiej zaprojektowanych wspólnie z ekspertami Kontigo - sieci sklepów kosmetycznych dla współczesnych kobiet.

Inspiracją do powstania All Day i All Night są kontrastujące idee i definicje kobiecości, a same zapachy odzwierciedlają barwną osobowość modelki.

- My, kobiety, potrafimy być z jednej strony pełne dziewczęcego uroku i delikatności, a z drugiej - emanować pewnością siebie i zmysłowością. Mamy różne, fascynujące oblicza. Moim celem było stworzenie takich kompozycji zapachowych, które wydobędą to kontrastujące piękno i zaprezentowanie produktu, który podkreśli atuty każdej z nas - mówi Sandra Kubicka.

W pracach nad perfumami wspierali gwiazdę jej bliscy. Towarzyszyli jej w wyborze kompozycji zapachowych najbardziej trafnie ukazujących jej charakter, a także w czasie sesji zdjęciowej i podczas nagrania spotu reklamującego nową markę.

- Sandra angażowała się całym sercem w każdy etap tworzenia All Day i All Night. Miała wpływ na wszystkie elementy, jak logo czy opakowanie. Zależało jej, by nie był to produkt jedynie sygnowany jej nazwiskiem, ale autorskie perfumy, z którymi może się faktycznie utożsamiać - mówi Aneta Nowakowska z Kontigo odpowiedzialna za stworzenie marki perfum All Day i All Night

Przebojowa za dnia, zmysłowa nocą

All Day to woda perfumowana na dzień, urzekająca głębią eleganckiego zapachu wanilii połączonego z aromatem nut owocowych, paczuli i drzewa sandałowego. Zapach pozytywnie nastraja, dodaje energii i przebojowości, przywodząc na myśl rozgrzewające promienie słońca. Uzupełnieniem linii All Day będzie mgiełka zapachowa z drobinkami. Z kolei magnetyczna kompozycja kwiatowo-orientalna All Night, z wyraźnym akcentem wanilii, jaśminu i pieprzu oraz dodatkiem płatków złota to kwintesencja nowoczesnej i niezależnej kobiety. Podkreśla zmysłowe, uwodzicielskie i odrobinę pikantne oblicze kobiecej natury.

Oba zapachy są dostępne w objętości 30 i 50 ml. Cena: 119 i 149 zł.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas