Reklama

Reklama

Szybki sposób na relaks

Po zakończeniu nauki lub w przerwie między powtórkami warto rozluźnić mięśnie, dotlenić organizm, zrelaksować się. Pomogą w tym 3 proste ćwiczenia.

Koci grzbiet: uklęknij w lekkim rozkroku, wyprostowane w łokciach ręce oprzyj o podłogę. Wygnij plecy do góry w łuk, opuszczając głowę. Ćwiczenie pomaga pozbyć się bólu kręgosłupa.

Reklama

Głębszy oddech: usiądź, złączając podeszwy stóp. Spleć dłonie i połóż je na podłodze. Unosząc głowę, wciągaj powietrze. Pochylając ją, wypuszczaj. Dotleniony w ten sposób mózg pracuje lepiej.

Masaż głowy: opuszkami palców delikatnie gładź skronie i uciskaj miejsce na czole pomiędzy brwiami. Na koniec ugniataj tył głowy przy szyi. To metoda na pozbycie się napięciowego bólu głowy.

Tekst pochodzi z magazynu

Tina

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: szybki | sposób | relaks

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje