„Ty czujesz, my dbamy”

Nowa kampania marki Bioderma to szansa na darmową dermokonsultację.

Warto zadbać o skórę, korzystając z porad dermatologów.
Warto zadbać o skórę, korzystając z porad dermatologów.materiały prasowe

Nasza skóra ma swój specyficzny język. Komunikuje się z nami chociaż my nie zawsze ją rozumiemy, ale na pewno zawsze czujemy. Czujemy wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie.To właśnie te sygnały, które wysyła nasza skóra, a których my nie potrafimy odpowiednio zinterpretować, zrozumieć. Nie wiemy co zrobić, jak je złagodzić, jak się ich pozbyć. Marka Bioderma zajmując się skórą od lat i badając jej mechanizmy wie doskonale, jak odpowiedzieć na te sygnały i jak się najlepiej zatroszczyć o naszą skórę.

Celem kampanii "Ty czujesz, my dbamy" jest uświadomienie pacjentom, że takie problemy, jak wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie to sygnały od skóry, których nie należy bagatelizować. Ważne, aby szybko znaleźć ich przyczyny i podjąć odpowiednie leczenie, a do tego potrzebna jest konsultacja specjalisty, w tym przypadku dermatologa.

I tutaj właśnie pomogą udostępnione przez markę Bioderma bezpłatne konsultacje online z dermatologiem na portalu "Znany lekarz". Dermokonsultacje to element kampanii "Ty czujesz, my dbamy", w ramach której dla pacjentów przygotowano około 700 takich internetowych wizyt.

Ważnym elementem akcji są również farmaceuci, którzy są dużym wsparciem dla pacjentów. W aptece to oni wiedzą jak pomóc, jak połączyć leczenie z higieną i pielęgnacją, aby efektem była zdrowa skóra, w której czujemy się dobrze. W ramach kampanii pacjenci w około 1200 aptekach w całej Polsce będą mogli skorzystać z opieki farmaceutycznej, czyli uzyskać kompleksową poradę od przeszkolonych farmaceutów w temacie najodpowiedniejszego dbania o skórę.

Farmaceuta pomoże dobrać odpowiednie dermokosmetyki wspierające barierę ochronną skóry. Zwróci też uwagę na to, kiedy sygnały, które wysyła skóra są już na tyle niepokojące, że należy udać się do specjalisty, najlepiej dermatologa. Marka Bioderma przygotowała też dla pacjentów około 20 tys. specjalnych zestawów dermokosmetyków wspierających leczenie.

Patronat nad akcją zorganizowaną przez markę Bioderma objęło Polskie Towarzystwo Dermatologiczne. Darmowe konsultacje online będą realizowane dzięki współpracy z portalem Znany Lekarz, a fachowa i ekspercka wiedza farmaceutów w ramach opieki farmaceutycznej to wynik szkoleń przeprowadzonych przez Opieka.Farm.

Wszelkie informacje na temat akcji znajdują się tutaj.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas