Reklama

Reklama

15-dniowa dieta, która działa

Nic tak nie mobilizuje w trakcie diety jak szybkie i widoczne efekty. Bazując na tej tezie, Harley Pasternak, znany trener gwiazd, opracował dietę, Body Reset Diet. 15-dniowy plan żywieniowy, który ma być resetem dla ciała i mobilizacją dla ducha.

Ten niskokaloryczny plan żywieniowy ma na celu przyspieszenie odchudzania, co ma wpłynąć na motywację do dalszej pracy nad smukłą sylwetką. W trakcie diety, trener zaleca lekkie ćwiczenia - spacery i 15-minutowe treningi.

Reklama

Dieta resetowania ciała jest podzielona na trzy 5-dniowe fazy. Każda faza ma swój własny schemat diety i zestaw ćwiczeń. Faza pierwsza polega na zastąpieniu trzech głównych posiłków koktajlami i włączenie dwóch przekąsek w ciągu dnia. 

W fazie drugiej zamieniamy dwa posiłki na koktajle, włączamy jeden solidny posiłek i dwie przekąski, w fazie trzeciej spożywamy dwa posiłki, jeden koktajl i dwie przekąski.

- Niezależnie od tego, czy bazujesz na sokach, płatkach czy czerwonym mięsie, ostatecznie twoje podniebienie zbuntuje się przeciw monotonii. Im bardziej restrykcyjna jest dieta, tym większe prawdopodobieństwo, że jej efekty będą tymczasowe - przyznaje. 

Dlatego podkreśla, jak ważna jest różnorodność produktów, z których korzystamy i ich profil odżywczy.  

- Kalorie, kaloriom nierówne. Czterysta kalorii pochodzących z białego pieczywa nie odpowiada tym, które dostarczamy np. jedząc łososia- tłumaczy.

Jak wygląda przykładowe menu w fazie pierwszej? Bazuje ono na trzech smoothie i dwóch przekąskach. Jedną z propozycji pożywnego koktajlu jest pina colada, do przygotowania, której potrzebujemy jednej obranej pomarańczy, jedną trzecią szklanki mleka kokosowego, miarkę białka serwatkowego, banana i szklankę pokrojonego w kostkę ananasa. Wszystkie składniki umieszczamy w mikserze i blendujemy na gładką masę. Za przekąskę między koktajlami można uznać jabłko lub surowe warzywa.

- Posiłek nie jest posiłkiem, a przekąska nie jest przekąską, jeśli nie zawiera białka lub błonnika, więc za każdym razem, gdy zasiadamy do posiłku, upewnijmy się, że zawiera ono zarówno białko, jak i błonnik - ostrzega trener.

Dowiedz się więcej na temat: dieta | odchudzanie | koktajl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje