Reklama

Reklama

5 sposobów na wiosenne przesilenie

Wiele osób wczesną wiosną, zamiast radosnego „budzenia się do życia” i chęci działania, odczuwa osłabienie, senność, trudności z koncentracją. Najczęściej jest to skutek braku słońca w zimowe dni, niedoborów w diecie minerałów i witamin, ograniczonej aktywności fizycznej.

Na szczęście są sposoby na otrząśnięcie się z apatii i słabości!

- Wysypiaj się (śpij 7-9 godzin na dobę). Wywietrz sypialnię, dobrze ją zaciemnij. Nie objadaj się na noc.

- Na 3 godziny przed snem wyłącz telewizor i komputer: światło ekranu to dla mózgu sygnał początku dnia.

- Spożywaj 4-5 zróżnicowanych posiłków dziennie ( w tym 5 porcji warzyw i owoców). Śniadanie obowiązkowe!

- Jak najwięcej się ruszaj. Wskazana jest aktywność fizyczna co najmniej przez 30 minut każdego dnia.

- Dużo odpoczywaj. Każdego dnia znajdź choćby pół godziny tylko dla siebie, na zajęcia, które lubisz, które Cię relaksują.

Reklama

Dobry Tydzień

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje