Codziennie 20 minut, by żylaki mniej dokuczały

Nasze rady będą pomocne!

Pij herbatę z rokitnika

Jest ona jednym z najlepszych źródeł witaminy C. A to dlatego, że wrząca woda nie niszczy pochodzącego z rokitnika cennego składnika. 1 łyżeczkę susz. owoców zalej 1 szklanką wrzątku i przykryj na 10 min; przecedź. Dla poprawy kwaśnego smaku osłodź miodem. 

Przesuwaj nogą po nodze i rozsuwaj palce

Reklama

Usiądź na podłodze. Podeprzyj się z tyłu rękami i wyprostuj nogi. Następnie jedną unieś i ugnij w kolanie, oprzyj paluch o goleń drugiej nogi. Przesuwaj wolno paluch po goleni w kierunku kostki i z powrotem. Rób tak przez 1 min., a potem zamień nogi. To proste ćwiczenie powoduje, że mięśnie łydek naciskają na żyły i wypychają z nich krew. Następnie połóż się na wznak, unieś nogi i ugnij je w kolanach pod kątem prostym. Stopy ustaw prostopadle do goleni. Rozszerzaj rytmicznie palce przez 1 min. 

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje