Reklama

Reklama

Osłabienie po gorączce: Jak się wzmocnić

Duży kieliszek czerwonego wina (lub soku z czarnej porzeczki) delikatnie ogrzej, dodaj dużą szczyptę rozmarynu i sproszkowanego korzenia arcydzięgla. Pij letnie raz dziennie przez trzy dni.

Weź po łyżce suszonych liści poziomki i czarnej porzeczki oraz po pół łyżki kłącza kosaćca i liści orzecha włoskiego, dokładnie je zmiel, wymieszaj z małym słoikiem miodu. Zażywaj 3 razy dziennie po małej łyżeczce.

Jedz kaszę jaglaną i produkty z pszenicy (mąkę, płatki, kiełki, zarodki, itp.), kiełki słonecznika i rzodkiewki, mleko zsiadłe, chudy twaróg, pomarańcze, zielone jabłka, wszelkie bakalie i orzechy. Do dań gotowanych dodawaj kminek, mniszek lekarski, kozieradkę i estragon. Bierz ciepłe kąpiele z dodatkiem naparu z tymianku i wyciągu z szyszek sosny.

Dowiedz się więcej na temat: osłabienie po gorączce | W.E. | Platforma Obywatelska | osłabienie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje