Biznesowy savoir - vivre
Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien.

Tajniki (zapomnianej) kultury biznesu
• Zdobądź przyjaciół i sprzymierzeńców
• Pchnij Twoją karierę w nowym kierunku
• Wykreuj się na prawdziwą gwiazdę biznesu
Wysoka jakość w biznesie na 601 sposobów
Jak Cię widzą, tak o Tobie plotkują w biurze. W zwariowanym tempie, w jakim dziś toczy się nasze życie, zaczynamy lekceważyć to, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Przestajemy przywiązywać wagę do tak drobnych rzeczy jak sposób powitania, prowadzenia rozmowy towarzyskiej, umiejętność słuchania i nawiązywania nowych znajomości. A przecież drobiazgi mają ogromne znaczenie. Czyż całe życie nie składa się właśnie ze szczegółów?
Wypracuj w sobie taki poziom kultury biznesu, dzięki któremu umocnisz swój wizerunek jako osoba godna zaufania, profesjonalna i potrafiąca poradzić sobie nawet w podbramkowej sytuacji. Dowiedz się, jak budować doskonałe relacje zawodowe i towarzyskie. Naucz się rozwiązywać konflikty i przekazywać niekorzystne wiadomości. Poznaj zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych. Buduj swoją karierę na solidnych podstawach!
Przyswój sobie cenne wskazówki dotyczące:
• profesjonalnego stroju oraz schludnego wyglądu,
• mowy ciała oraz komunikacji werbalnej,
• rozwijania umiejętności przywódczych,
• organizowania udanych imprez biurowych,
• zasad prowadzenia korespondencji biznesowej.
Pamiętaj - drobiazgi mogą odmienić Twoją karierę!Biznesowy savoir - vivreBarbara Pachtertłumaczenie: Anna KwaśniewskaONEPRESS