Najbardziej irytująca reklama? Internauci są bezlitośni
Platforma e-commerce Shoppe wypuściła reklamę, w której wykorzystano motyw dziecięcej piosenki "Baby Shark". Niestety nie przypadła ona do gustu internautom - w komentarzach bezlitośnie krytykują irytujący według nich spot.
Reklama Shopee okrzyknięta irytującą
Nowy spot reklamowy platformy Shopee powstał z okazji majówki i promuje specjalną ofertę promocyjną. W reklamie występuje córka z mamą, do których dołączają z czasem inne osoby. Jednocześnie obok nich pojawiają się kolejne zakupione produkty.
Podczas 30-sekudowego spotu w kółko powtarzany jest motyw muzyczny wykorzystujący piosenkę dla dzieci "Baby Shark". Słowa są zmienione tak, aby pasowały do reklamy, jednak cały czas śpiewane są w tak sposób, żeby imitować melodię utworu.
Komentarze internautów
Internauci nie zostawili na reklamie suchej nitki. Zwracają uwagę na częstotliwość, z jaką spot pojawia się w telewizji, radiu oraz mediach społecznościowych, a także na fakt, że jest on według nich niezwykle irytujący i może zniechęcić potencjalnych klientów.
Jeśli byłby konkurs na najbardziej żenującą i idiotyczną reklamę, to niewątpliwie ten szrot zająłby pierwsze miejsce. Ciężko to oglądać. Brawo dla twórców - tak zniechęcić potencjalnych klientów to naprawdę sztuka
Dzięki tej reklamie moje zdrowie psychiczne znacznie się poprawiło, ponieważ przestałem oglądać TV. Dziękuję
Tak tragicznej reklamy dawno nie widziałam, jak patrzę na tych ludzi jeszcze w akompaniamencie tej muzyki z po prostu żałosnym, niewpasowanym tekstem, czuję ogrom zażenowania
Aktorka występująca w spocie to Paulina Sobota. Na jej Facebooku można przeczytać, że oprócz tego jest również modelką, prezenterką, konferansjerką oraz podróżniczką. Nagrała także piosenkę, do której sama napisała tekst.
Zobacz również: