Ogromne utrudnienia dla klientów mBanku. "Najlepiej wypłać gotówkę"

Klienci dwóch, dużych banków muszą przygotować się na utrudnienia związane z korzystaniem z bankowości elektronicznej. Mowa o Banku Pekao i mBanku, które na weekend zaplanowały przeprowadzenie prac serwisowych. Jak długo potrwają i które usługi przestaną działać?

Klientów mBanku i Banku Pekao czekają w weekend utrudnienia z funkcjonowaniem niektórych usług
Klientów mBanku i Banku Pekao czekają w weekend utrudnienia z funkcjonowaniem niektórych usług123RF/PICSEL

Duże utrudnienia dla klientów Banku Pekao

Bank Pekao wydał komunikat, z którego możemy dowiedzieć się, jak długo potrwa przerwa w dostępności do bankowości elektronicznej i które usługi przestaną działać.

"W nocy z 17 na 18 listopada w godz. 23.30-6.00 nie zalogujesz się do serwisu Pekao24, nie skorzystasz z aplikacji PeoPay i platformy eTrader Pekao. Aplikacja PeoPay KIDS także będzie niedostępna - informuje Bank Pekao.

To jednak nie koniec utrudnień dla klientów, ponieważ 19 listopada w godz. 20.00-22.00 nastąpi przerwa w dostarczaniu powiadomień o: autoryzacji, wpływie na konto, zrealizowanych zleceniach stałych, poleceniach zapłaty i zrealizowanych operacjach BLIK (płatność, wypłata gotówki).

"Pamiętaj, aby wcześniej zlecić przelewy lub inne zaplanowane operacje w bankowości elektronicznej. Karty, bankomaty będą działać prawidłowo" - czytamy w komunikacie.

W nocy z 17 na 18 listopada w godz. 23.30-6.00 nie zalogujesz się do serwisu Pekao24
W nocy z 17 na 18 listopada w godz. 23.30-6.00 nie zalogujesz się do serwisu Pekao24123RF/PICSEL

mBank wydał komunikat: wyłączymy bank, wypłać gotówkę

Z kolei mBank zaplanowane utrudnienia dla klientów nazywa "przerwą na rozwój technologii".

"Stale chcemy dostarczać Ci usługi i rozwiązania najwyższej jakości. Z tego powodu musimy modernizować nasze systemy, dlatego w weekend z 18 na 19 listopada br. wyłączymy bank. Wykorzystamy jednak tę okazję do wprowadzenia zmian, które pozwolą nam rozwijać produkty i usługi, z których korzystasz w banku" - czytamy w komunikacje.

mBank informuje również, na jakie utrudnienia należy się przygotować. Od godziny 00.00 do 2.00 klienci mBanku nie zrealizują przelewu na telefon BLIK oraz przelewu ekspresowego. Usługi będą niedostępne w serwisie transakcyjnym i na urządzeniach mobilnych. W godzinach 2.10 - 7.15 nie będzie możliwości płacenia kartą i wypłacenia gotówki z bankomatu. Za zakupy w internecie klienci mBanku nie zapłacą w godzinach 2.10 - 9.00.

"Prosimy, wszystkie ważne przelewy zleć wcześniej. Jeśli masz plany na weekend, najlepiej wypłać gotówkę" - apeluje mBank do swoich klientów
"Prosimy, wszystkie ważne przelewy zleć wcześniej. Jeśli masz plany na weekend, najlepiej wypłać gotówkę" - apeluje mBank do swoich klientówArkadiusz ZiółekEast News

Pomiędzy godziną 2.10 - 9.00 nie będzie możliwe zalogowanie się na swoje konto w internecie oraz w aplikacji mobilnej. Ponadto - jak czytamy w komunikacie mBanku: "W tym samym czasie nie złożysz żadnego wniosku".

Podczas przerwy  mBank nie będzie miał wglądu w dane klientów związane z bankiem, dlatego w tym czasie nie będzie można zrealizować żadnej operacji. 18 listopada w godzinach 6.55 - 14.00 klienci nie zalogują się do eMaklera i maklerskich aplikacji mobilnych.

mBank wystosował również apel do swoich klientów: "Prosimy, wszystkie ważne przelewy zleć wcześniej. Jeśli masz plany na weekend, najlepiej wypłać gotówkę".

"Każdy dzień z Asią to wielka frajda". Joanna i Krzysztof Ibiszowie u Katarzyny ZdanowiczINTERIA.PL
INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas