Poważna awaria w znanym banku. Klienci bez dostępu do rachunków
Oprac.: Łukasz Piątek
To nie jest przyjemny dzień dla klientów korzystających z bankowości elektronicznej Credit Agricole. Awarii uległa aplikacja mobilna, do której nie można się zalogować. Bank na swoim profilu na Facebooku potwierdził, że pracuje nad usunięciem usterki.
Klienci Credit Agricole Banku Polska bez dostępu do swoich rachunków
Klienci Credit Agricole Banku Polska w piątkowe przedpołudnie zaczęli informować o napotkanych problemach związanych z logowaniem się do aplikacji mobilnej banku. Niektóre osoby nie mogły również zalogować się do własnego konta przez stronę internetową.
Wściekli klienci dali upust swoim emocjom w komentarzach na oficjalnym profilu banku na Facebooku.
"Najbardziej jestem pod wrażeniem waszej polityki względem klientów - zero informowania o problemach, nawet ze strony głównej zniknęły podobne aktualności, a jak się system wysypuje, to socjal nindże wypisują jakieś lukrowane bzdety o wysyłaniu wiadomości prywatnej, zamiast konkretnej deklaracji, co się dzieje i ile to może potrwać" - pisze oburzony klient.
"Jak zwykle w dniu wypłaty nic nie działa. Jak wy to robicie" - wtórował mu pan Błażej.
Kiedy Credit Agricole Bank Polska upora się z awarią?
Klienci domagali się od przedstawicieli banku podania przybliżonego czasu zakończenia awarii. Pod jednym z pytań administratorka oficjalnego konta Credit Agricole na FB napisała, że: "Obecnie mogą występować utrudnienia w działaniu aplikacji i CA24 eBank. Serdecznie przepraszam za niedogodności. Cały czas pracujemy nad przywróceniem dostępów. Proszę o cierpliwość, Pozdrawiam, Agnieszka".
Chwilę później bank przekazał, że przywrócono już pełne działanie e-banku, ale problemy z aplikacją nadal występują.
Warto wiedzieć: Policzono, ile wynosi średnia siła nabywcza na mieszkańca Polski. Kwota robi wrażenie?