Zakupy to przygoda

Dbają o to, aby zakupy były dla nas prawdziwą przygodą i ekscytującym przeżyciem. Wystawy podnoszą do rangi sztuki, a ze sklepów czynią miejsca niezwykłe. Specjaliści od Visual Merchandisingu.

article cover
Getty Images/Flash Press Media

Moda to zmiany

W sklepie jest mroczno, gra głośna muzyka, sprzedawcy są młodzi, atrakcyjni i ubrani w rzeczy ze sprzedawanej kolekcji. Towar jest oświetlany mocnym punktowym światłem. Młodzi ludzie uwielbiają ten sklep. To tylko jeden z przykładów doskonałego Visual Merchandisingu jaki podaje Martin M. Pegler. Umiejętne zastosowanie światła pozwoliło zarazem wprowadzić nastrój i wyeksponować towar. Aranżacja jest odważna i nowoczesna. Czy Polsce również doczekamy się sklepów, które będą miejscami niezwykłymi? Szanse na to są poważne, bo wkrótce Szkoła Visual Merchandisingu w Krakowie wypuści pierwszy rocznik swoich absolwentów. Oprócz wyczucia stylu będą oni dysponować wiedzą z zakresu marketingu i znajomością najnowszych trendów. Może to właśnie oni zmienią oblicza naszych sklepów, bo jak mówi Martin M. Pegler: "Moda to zmiany, a zmiany to moda".

Mniej znaczy więcej

Martin M. Pegler
materiały prasowe

Manekiny wchodzą do sklepów

W sklepach, które są pod opieką dobrych Visual Merchandisingerów, jest coraz ciekawej. Nic dziwnego, że nawet manekiny zeszły z wystaw i weszły do ich wnętrz. To nie żart, ale jeden z najnowszych trendów. Wewnątrz sklepów budowane są wybiegi (takie jak te dla modelek), a na nich manekiny prezentują przemyślane zestawy. Idąc na zakupy, można uczestniczyć w czymś w rodzaju pokazu mody. To właśnie droga, na którą kieruje sklepy merchandising - show zamiast nudnych półek z towarem.

IG

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas